کد خبر: 843410
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی از پرداخت هفت هزار و 120 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال جاری به کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان مرکزی خبر داد.

ظفر افشون در نشست مشترک با سرمایه گذاران دانمارکی در محل استانداری استان مرکزی، گفت: با پرداخت این تسهیلات یک هزار و 45 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاری خارجی و رونق بخشی به طرح های اقتصادی و تولیدی رویکرد خانواده دولت در استان مرکزی است و در این راستا از طرح های سرمایه گذاری خارجی نیز حمایت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: بیش از 100 تیم سرمایه گذار خارجی امسال به استان مرکزی سفر کرده اند که طرح های زیادی از این سرمایه گذاران در شهرستان های اراک، زندیه و ساوه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش های صنعتی و گردشگری فصل جدانشدنی توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است.

افشون گفت: استان مرکزی به دلیل استقرار در محدوده جغرافیایی مرکز کشور فرصت مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده تا بتوانند در نقاط مختلف این استان سرمایه گذاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: 31 شهرک صنعتی با ظرفیت 12 هزار هکتار زمین با همه امکانات آب، برق، گاز و دسترسی به محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان مرکزی مستقر است و این استان با تمام توان آماده حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار