کد خبر: 843393
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
رئیس اداره محیط زیست ازنا از کاشت نهال بومی و مثمر در این منطقه خبر داد.

منصور درویشی با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اهمیت و لزوم حفظ نسل گیاهان مرتعی مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، اعضای کوهنوردان و خانواده های علاقه مند به طبیعت امسال اقدام به کاشت نهال های بومی و مثمر در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا کردند.

وی افزود : در تهیه این درختان به شرط بومی و سازگاری آنها با محیط توجه ویژه شده و اکثر نهال های استفاده شده از نوع بومی و مثمر هستند.

رئیس اداره محیط زیست ازنا با بیان اینکه امروزه نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار، نیازمند توجه به محیط زیست و احترام به مقررات و قوانین مربوطه به این حوزه هستیم ادامه داد: باید به منابع طبیعی که نشانه های الهی هستند، احترام گذاشته شود و بدانیم که زندگی پایدار و سالم وابسته به حفظ محیط زیست است.

درویشی گفت: محیط زیست در تلاش است تا با فراهم ساختن بستر مناسب زمینه مشارکت تشکل های مردم نهاد را در پیشنهاد و انجام طرح های مطالعاتی دانش بنیان همچنین اجرای طرح های از این قبیل فراهم سازد.

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید مشارکت جامعه محلی نه تنها در کاشت بلکه در حفاظت و بهره برداری هوشمندانه نیز بسیار حایز اهمیت است گفت: در این راستا امیدواریم با گسترش همکاری ها با سازمان های مردم نهاد شاهد توفیقات مضاعف در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان ازنا باشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار