کد خبر: 843362
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
معاون سیاسی فرماندار اردبیل:
معاون سیاسی فرماندار اردبیل گفت: داوطلبان پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر از سه‌شنبه نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کردند.
افلاکی در گفت‌و گو با خبر نگارجوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: با هدف تسهیل فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و براساس مصوبه ستاد انتخابات کشور، کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان اردبیل می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پیشخوان مراجعه و نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با در دست داشتن رسید پیش ثبت‌نام و شماره پیگیری و اصل مدارک، ثبت‌نام حضوری از 30 اسفندماه آغاز شده و تا ششم فروردین سال آینده داوطلبان برای تکمیل ثبت‌نام باید به فرمانداری اردبیل مراجعه کنند.

معاون سیاسی فرماندار اردبیل گفت: این عملیات با هدف تسهیل در ثبت‌نام پیش‌بینی شده و در صورتی که داوطلب تمایلی به پیش ثبت‌نام نداشته باشد، در زمان مقرر می‌تواند برای ثبت‌نام مستقیماً به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

افلاکی به مدارک لازم برای پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و افزود: ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس 4×3 جدید، ارائه اصل مدرک تحصیلی برای داوطلبان شوراهای شهر شامل لیسانس یا معادل آن یا فوق دیپلم و در روستاها ارائه مدرک تحصیلی دیپلم به همراه ارائه اصل کارت پایان خدمت، ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه، گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها و ارائه مدرک ایثارگری ضروری و لازم به نظر می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر