کد خبر: 843340
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
شب چهارشنبه سوری
6 نفر با میانگین 18 تا 25 ساله در طبقه زیرین ساختمانی در خیابان اشراق درصدد ساختن مواد محترقه دستی بودند که براساس یک انفجار هر 6 جوان دچار سوختگی درجه 2 شده و به بیمارستان منتقل ‌شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان  بیان داشت :  شب گذشته در خودروی تیبا حامل مواد محترقه در چهارراه فرایبورگ اصفهان  بر اثر گرم شدن مواد محترقه داخل خودروانفجاری رخ داد که در این حادثه دو نفر با سوختگی 60 و 30 درصد به بیمارستان سوانح سوختگی  منتقل شدند.

همچنین مأموران آتش‌نشانی اصفهان، ترقه یک کیلو و 500 گرمی را قبل از انفجار در یک خودرو کشف کردند.

بهزاد بزرگزاد گفت : رسانه های گروهی به کرار در رابطه با خطر آفرینی مواد محترقه دست ساز هشدار هایی  را اعلام نموده بودند و متاسفانه بعضی ازجوانان شهروند به علت رعایت نکردن این موضوع دجار حادثه های دلخراش شده اند .

وی افزود : در حادثه‌ای نیز 6 جوان اصفهانی در حین ساخت مواد محترقه دچار سوختگی شده بودند که این 6 نفر با میانگین 18 تا 25 ساله در طبقه زیرین ساختمانی در خیابان اشراق درصدد ساختن مواد محترقه دستی بودندو براساس یک انفجار هر 6 جوان دچار سوختگی درجه 2 شده و به بیمارستان   امام موسی کاظم (ع)منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اظهار داشت : مواد محترقه دست‌سازی که توسط فروشگاه‌های رنگ‌فروشی به فروش می‌رسد و در اختیار جوانان و نوجوان قرار می‌گیرد باعث بروز حوادث ناگواری خواهد شد؛ مواد دست‌ساز محترقه علاوه بر آتش‌گیر بودن خاصیت انفجاری داشته که عمدتاً بر اثر اصطکاک گرمای بدن افراد، در دستان آنان منفجر می‌شود.

وی  افزود : برغم  تذکرات مکرر سازمان آتش‌نشانی متأسفانه موارد ایمنی طی چند روز گذشته رعایت نشده و والدین نیز کنترل لازم بر فرزندان خود را نداشته‌اند.

قابل ذکر است طبق بررسی‌ها بیشترین آمار حادثه‌دیدگان چهارشنبه پایان سال به استان‌های تهران، اردبیل، اراک و اصفهان اختصاص دارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار