کد خبر: 843285
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای همکاری های ورزشی، علمی، پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه مشترک امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، این تفاهم نامه مشترک صبح امروز در دیدار سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی صبور، رئیس فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به امضا رسید.

بنابراین گزارش؛ تفاهم نامه مذکور به منظور ارتقای سطح همکاری فدراسیون ورزش همگانی و سازمان تربیت بدنی ارتش جهت استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های متقابل ورزشی، علمی، پژوهشی و آموزشی حوزه ورزش های پایه و تخصصی برای نظامیان و ورزشکاران در 7 ماده جداگانه به مدت 3 سال منعقد شده و یکی از مهممترین مفاد آن تقویت و توسعه همه جانبه ورزش سه گانه در سطح یکان های عملیاتی و آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است، ورزش سه‌گانه یا تریاتلون یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی شامل شنا، دوچرخه سواری و دو با یکدیگر رقابت می‌کنند. این ورزش هم اکنون در ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رشته پایه و به صورت کاملا حرفه ای پیگیری شده و در حال توسعه می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار