کد خبر: 843241
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
آسیب‌شناسی معماری و شهرسازی معاصر ایران امشب از شبکه چهار سیما
با آغاز فصل نوی چرخ در ابتدای آذرماه سال 95، پرداختن به معماری نیز با رویکردی علمی و دانشگاهی آغاز شد. از این تاریخ تاکنون در چرخ مباحث مختلفی در این حوزه مطرح شده است که از میان آن‌ها می‌توان به تاب‌آوری شهری، ساختارهای پویا، منظر شهری، ایده‌های شهر هوشمند، کیفیت نماهای شهری، مقاوم‌سازی غیرسازه‌ای، مرمت و... اشاره کرد.
چرخ سه شنبه، بیست و چهارم اسفند ماه، آخرین برنامه معمارانه چرخ در سال 95 است و به موضوع مهم «آسیب‌شناسی معماری و شهرسازی معاصر ایران» می‌پردازد و تلاش می‌کند آنچه تاکنون در این حوزه مطرح شده‌است را به اختصار جمع‌بندی کند. در این برنامه، شهریار ربانی، با دکتر مصطفی بهزادفر (رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران) و دکتر غلامحسین معماریان (استاد دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران) گفت‌وگو می‌کند.

برنامه چرخ، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی مریم فیروزی و با اجرای شهریار ربانی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه شده است. کارگردانی این برنامه را مهدی برومند و سردبیری آن را حلیه صبورنژاد بر عهده دارد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار