کد خبر: 843226
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نیاز است که ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی محور فعالیت‌ مدارس استان اردبیل باشد تا بتوانیم شاهد افزایش مهارت زندگی دانش‌آموزان باشیم.

به گزارش خبر نگار جوان آنلاین از اردبیل،، احمد ناصری درمراسم تجلیل از برترینهای آموزشی شهرستان سرعین اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی باید محور فعالیت‌ مدارس استان اردبیل باشد تا دانش‌آموزان بتوانند به مهارتهای مورد نیاز برای زندگی آینده خود دست یابند.

وی با اشاره به این‌که نیازهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان باید داخل مدرسه رفع شود، افزود: انتظار می‌رود که فعالیتهای آموزشی و پرورشی را به قدری در مدارس استان توسعه و ترویج دهیم که جایی برای کمبود وجود نداشته باشد و دانش‌آموزان بتوانند به تمامی اهداف مورد نظر دست یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فضای عاطفی در مدارس باید بهتر از سایر مکانها باشد، چرا که پیامهای تربیتی ناشی از مراسمات و اتفاقات مدرسه و رفتارها و کردارهای اولیا و مربیان به طور حتم در شکل‌گیری شخصیت و هویت اجتماعی دانش‌آموزان موثر خواهد بود و اهمیت به این موضوع جزو مهم‌ترین اقدامات در این زمینه است.

ناصری بیان کرد: مشارکت عمومی در آموزش و پرورش یکی از محورهای مهم سند تحول بنیادین محسوب می‌شود و موفقیتهای حاصله در حوزه‌های مختلف نتیجه تعامل، همدلی و همکاری تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی است که خوشبختانه در این مجموعه به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

وی تصریح کرد: امر آموزش و تربیت نیازمند همکاری و مشارکت اولیا نیز هست که انتظار داریم خانواده‌ها در این زمینه همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کنند تا بتوانیم سطح علمی، آموزشی و تربیتی مدارس را ارتقا دهیم و شاهد رشد و پیشرفت منطقه باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر