کد خبر: 843213
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
چاچیچ

بازیکن مونته نگرویی تیم بانک سرمایه با ابراز رضایت از عملکردش در لیگ برتر، امکانات این باشگاه را قابل مقایسه با باشگاه‌های اروپایی دانست.

چاچیچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی بر پیکان در دیدار پایانی و قهرمانی در لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازی سختی بود. همان طور که انتظار داشتیم گیم اول مهم‌ترین ست این بازی بود. خوشبختانه ما توانستیم ۳۳ بر ۳۱ پیکان را شکست  دهیم. اهمیت پیروزی در این ست علاوه بر تاثیرات ذهنی در بازگشت حریف به بازی با توجه به باخت در بازی اول تاثیر بدی داشت و در نهایت توانستیم از این شرایط به سود خود بهره ببریم.

وی درباره شرایط خودش در تیم و این که بیشتر مواقع به عنوان جایگزین وارد زمین می‌شد ، گفت‌: هدف ما پیروزی در هر بازی و در نهایت قهرمانی بود. این که چه کسی در زمین باشد مهم نیست. هر کسی در طول فصل آماده تر بود و شرایط بهتری داشت در ترکیب جای می گرفت. در مجموع من از شرایط امسالم رضایت داشتم. در طول فصل و از همان ابتدا فشار زیادی بر روی ما بود ، ولی تیمی که هدفش قهرمانی است باید با این فشارها کنار بیاید.

چاچیچ در مورد آینده اش و احتمال حضور دوباره در ایران اعلام کرد: تصمیم گیری برای سال بعد زود است. از اروپا هم پیشنهادهایی دارم،  ولی اگر از ایران پیشنهادی داشته باشم ترجیح می دهم باز هم در لیگ برتر ایران بازی کنم.

بازیکن مونته نگرویی بانک سرمایه در ذکر تفاوت‌هایی این باشگاه با تیم سال قبلش و شرایط حضورش در مشهد در سال پیش، خاطر نشان کرد: تفاوت این دو تیم بیشتر در نوع برنامه‌ریزی و اهداف شان است. بانک سرمایه تیم بزرگی است و برای قهرمانی چیده شده است. امکانات این باشگاه‌ عالی و قابل مقایسه با باشگاه‌های معتبر در اروپا است. سال پیش هم واقعا تماشاگران مشهدی فوق‌العاده‌ بودند و در جریان بازی‌ها با حضور پر شور شان از ما حمایت می‌کردند.

در پایان چاچیچ از حضور تماشاگران در بازی فینال و تشویق دو تیم بدون حاشیه تشکر کرد. همچنین از هواداران آملی که برای تشویق عادل غلامی به خانه والیبال آمده بودند بتا به بانک سرمایه کمک کنند تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار