کد خبر: 843210
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
شاهین ایزدیار

تنها شناگر بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: تمام تلاشم بر این است تا با حضور موفق در تورنمنت بین‌المللی آلمان که تیر سال آینده برگزار می‌شود، ضمن قرار گرفتن روی سکو، جواز حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را نیز کسب کنم.

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های آینده خود افزود: در حال حاضر در حال آماده سازی خود در اردوی مشهد هستم. از سال آینده برای اینکه بتوانم حضور موفقی در تورنمنت بین‌المللی آلمان که به نوعی کسب سهمیه برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی است، داشته باشم. از اواخر فروردین اردوهای خود را در فدراسیون جانبازان و معلولان و در استخر تمرینی مجموعه ورزشی آزادی و یا امجدیه پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در تورنمنت بین‌المللی آلمان در تمام مواد شنا شرکت خواهید کرد یا خیر؟ گفت: در تورنمنت بین‌المللی آلمان که در مسافت 50 متر برگزار می‌شود، برای اینکه بتوانم روی سکو قرار بگیرم در 100 متر قورباغه شنا خواهم کرد. در حال حاضر نیز تمام تمرین‌های خود را در این ماده متمرکز کرده‌ام تا بتوانم بهترین عملکرد را در آلمان در این ماده داشته باشم. اما در بازی‌های جاکارتا اندونزی که سطح آن پایین‌تر از تورنمنت بین‌المللی آلمان است، در تمام مواد شنا شرکت خواهم کرد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: تورنمنت بین‌المللی آلمان چون تمام قهرمانان پارالمپیک حضور دارند، یک تورنمنت بسیار حساس و مهمی است که باید بتوانم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنم تا مجوز حضور به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را کسب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند بازیهای پارالمپیک ریو، مشکل استخر تمرینی دارید یا خیر ؟ گفت: این مشکل همچنان وجود دارد، اما اگر از سال آینده تمرین‌های خود را در استخر مجموعه ورزشی آزادی تا زمان اعزام به آلمان پیگیری کنم، بدون شک بهترین شرایط را در آلمان خواهم داشت.

ایزدیار همچنین درباره وضعیت آمادگی جسمانی خود خاطرنشان کرد: چون تورنمنتی پیش رو نداریم، از نظر بدنی شرایط آماده و ایده‌الی ندارم.  اما از سال آینده تمرینات خود را به طور جدی آغاز خواهم کرد و با افزایش فشار تمرینات خود، سعی خواهم کرد قبل از اعزام به تورنمنت بین‌المللی آلمان به اوج آمادگی برسم.

وی در پایان گفت: چون بعد از تورنمنت بین‌المللی آلمان، بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را پیش رو داریم برای حضور قویتر در این رقابت‌ها و کسب مدال باید قبل از اعزام به این بازیها فدراسیون یک تورنمنت بین‌المللی دیگری برای تیم ملی شنای جانبازان و معلولین پیش‌بینی کند تا با شرایط خوبی راهی این بازیها شویم. بدون شک تنها حضور در یک تورنمنت خارجی برای کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کافی نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار