کد خبر: 843205
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱


پائولو دیبالا

پائولو دیبالا ابراز امیدواری کرد بتواند دروازه‌ ایکر کاسیاس را باز کند و شمار گل‌هایش را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به دو برساند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس امشب (سه‌شنبه) باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود برابر پورتو را برگزار کند.

پائولو دیبالا در این فصل تنها یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. او که در کنار ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) در نشست خبری حضور داشت، درباره بازی با پورتو گفت‌: دوست دارم در این بازی گلزنی کنم. کاسیاس را به خوبی می‌شناسم. او دروازه‌بان بزرگی است و افتخارات زیادی با رئال‌ مادرید و تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا داشته است. در پورتو نیز با وجود این که سن و سالش بالا رفته است توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. دوست دارم برابر چنین دروازه‌بانی گلزنی کنم. وظیفه من گلزنی است ولی اگر این گل برابر دروازه‌بانی مانند کاسیاس باشد، بیشتر خوشحال می‌شوم.

مهاجم یوونتوس ادامه‌ داد: آلگری به خوبی با ما درباره این بازی صحبت کرده و هشدارهای لازم را داده است. می‌دانیم در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. بنابراین به هیچ وجه نمی‌خواهیم پورتو را دست‌کم بگیریم. به آنها احترام می‌گذاریم و با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم از حضورمان در جمع هشت تیم مطمئن شویم. در لیگ قهرمانان اروپا  همه چیز به آمادگی یک تیم بازنمی‌گردد. خیلی از مسائل باید دست به دست هم بدهند تا تیمی موفق شود. بازی‌های حساسی تا پایان فصل داریم. باید این را بدانیم که در ابتدا با چه تیمی روبرو شویم و بعد از آن، متناسب با آن بازی پیش خواهیم رفت تا بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار