کد خبر: 843197
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶


سامپائولی

سرمربی سویا صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بهترین هدیه در شب تولدش می داند.

به گزارش ایسنا، سویا سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لسترسیتی می رود. خورخه سامپائولی  در شب تولد 57 سالگی اش پیش از این بازی مهم گفت: صعود نه تنها بهترین هدیه برای من خواهد بود بلکه بزرگترین هدیه برای باشگاه نیز به حساب خواهد آمد. اتفاقاتی که در بازی سه شنبه شب رخ خواهد داد اهمیت زیادی دارد. امیدوارم همه چیز به خوبی به نفع مان به پایان برسد.


سرمربی سویا در ادامه افزود: باید شرایط هر بازی را نسبت به وضعیت یک تیم سنجید. لسترسیتی نسبت به بازی رفت در شرایط متفاوتی قرار دارد. آن ها مشتاقانه به استقبال این بازی خواهند رفت. این موضوع برابر هال سیتی و لیورپول دیده شد. آن ها می خواهند نشان دهند که قهرمان سال گذشته لیگ برتر انگلیس بودند. اگر فکر کنیم با یک گل برتری صعود کرده هستیم سخت در اشتباهیم. اگر با چنین تفکری به میدان برویم لستر پیروز خواهد شد.


سامپائولی درباره وضعیت بازیکنانش اظهار کرد: ویتولو و سمیر نصری در بهترین وضعیت تیم، بهترین نمایش خود را به اجرا می گذارند. اگر خوب بازی کنند تیم راحت تر به کار خود ادامه می دهد. حضور ویتولو باعث می شود دفاع حریف متزلزل شود.


 کلودیو رانیری چند هفته پیش به علت کسب نتایج ضعیف از باشگاه لستر اخراج و شکسپیر به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار