کد خبر: 843195
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس تاکید کرد که تیمش بازی بسیار سختی برابر پورتو دارد اما او به پیروزی امیدوار است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای اسپورت، در یکی از حساس ترین بازیهای دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود از پورتو پذیرایی می کند.


به نظر می رسد که یوونتوس مشکلی برای صعود به دور بعد نداشته باشد چرا که این تیم در دیدار رفت که در پرتغال برگزار شد توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.


با وجود پیروزی ارزشمند یووه در دیدار رفت سرمربی این تیم تاکید کرد که تیمش در دیدار برگشت کار سختی پیش رو دارد. آلگری در نشست خبری قبل از بازی گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی توان با قاطعیت پیروز یک بازی را تعیین کرد. درست است که ما در دیدار رفت نتیجه بسیار خوبی را به دست آوردیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.


او ادامه داد: پورتو تیم بسیار با کیفیتی است و این تیم تجربه بالایی دارد. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا از فرصت های که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم. دیدار برابر میلان بسیار جذاب بود اما در نهایت با شایستگی به پیروزی رسیدیم و امیدوارم که بتوانیم برابر پورتو هم به پیروزی برسیم تا هفته شیرین و خوبی داشته باشیم.

آلگری درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت: مارکیزیو به دیدار برابر پورتو می رسد اما وضعیت کیلینی هنوز در هاله ای از ابهام است. هنوز نمی دانم که در قلب خط دفاعی و بال راست از چه بازیکنانی استفاده کنم.


 سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: لیگ قهرمانان اروپا لیگ جذاب و سحرآمیزی است و امیدوارم که جواز صعود به یک چهارم نهایی را به دست آوریم. دیدار بسیار سختی برابر پورتو داریم. این تیم پیش از این برابر رم قرار گرفت و عملکرد درخشانی از خود نشان داد. با نگاه کردن به آن دیدار می توان فهمید که پورتو چه تیم خوب و باکیفیتی است. بازیکنان باید به خوبی بفهمند که آنها توان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار