کد خبر: 843173
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
شهردار اصفهان :
اقدامات شهرداري در اصفهان بسيار با نشاط و متنوع است وخوشبختانه شهر اصفهان در مسير خوبي از لحاظ عمراني قرار گرفته است بنابراین آينده خوبي در این شهر رقم خواهد خورد.

شهردار اصفهان در افتتاح و کلنگ زنی پروژه های منطقه 4 در قالب پنجاهمین برنامه هر هفته چند افتتاح اظهارداشت : در همه مناطق و محله هاي اصفهان پروژه هاي مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی با سرعت بسیار خوب در حال اجراست.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به اینکه در حوزه هاي زيرساختي پروژه هاي بزرگ و شاخصی در دست اجراست، گفت: در قالب برنامه «هر هفته چند افتتاح» نیز طرح های محله محور کلنگ زنی می شود.

وی گفت : امروز در قالب پنجاهمين برنامه از سری برنامه های هر هفته چند کلنگ احداث میدان شهدای هسته ای«پینارت» و خیابان ارغوانیه که از آرزوهای چندین ساله مردم این منطقه بود، به زمین زده شد.

جمالی نژاد با بیان اینکه آزادسازی و تملک این پروژه بسیار زمان بر بود، بیان نمود : شهرداری حداقل از سه دهه قبل تاکنون در کش و قوس تملک این پروژه بود، چرا که با تعدد مالکان مواجه بود که خوشبختانه با فعالیت شهرداری منطقه 4 این مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه آزادسازی این طرح با اعتبار بيش از 125 ميليارد تومان انجام شد، اعلام کرد: ظرف 4 ماه آینده و در نیمه اول سال آینده عملیات اجرایی این طرح تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهردار اصفهان به تجهيز و بروز رساني مجموعه تفریحی باغ جوان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این مجموعه متروكه شده بود و استفاده نمي شد از این رو تجهیز این مجموعه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

جمالی نژاد با اشاره به افزایش بازی های هیجانی باغ جوان افزود: بازی هایی مثل گيم سيتي ها ، زيپ لاين، باشگاه كودكان، كمپ ورزشي، كارتينگ بازي هاي جنگي، قايق سواري، رستوران و کافی شاپ با اعتبار 3 میلیارد تومان در این مجموعه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: با تجهیز این مجموعه، به طور حتم فضای مفرحی برای مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد شد.

شهردار اصفهان به افتتاح خیابان بازارچه اشاره کرد و گفت: پروژه هایی که کلنگ آن به زمین زده می شود سریع احداث و در اختیار شهروندان قرار می گیرد، خیابان بازارچه نیز از این دست پروژه هاست.

جمالی نژاد ادامه داد: خیابان بازارچه به طول 300 متر و با اعتبار 25 میلیارد تومان احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه جريان اقدامات شهرداري در اصفهان بسيار با نشاط و متنوع است، اضافه کرد: خوشبختانه شهر اصفهان در مسير خوبي از لحاظ عمراني قرار گرفته است بنابراین آينده خوبي در این شهر رقم خواهد خورد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: پروژه های زیرساختی متنوعی در حال اجراست که از آرزوهای چندین ساله مردم بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار