کد خبر: 843156
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
پدر عروس دامادش راگشت
اختلافات خانوادگی در جریان این حادثه همچنین از دستگیری پدرهمسر مقتول به عنوان عامل قتل و یکی دیگر از عاملان این قتل است

 محسن مکتوبیان قهرمان بدن‌سازی اصفهان شب گذشته و در هنگام خروج از باشگاه با ضربات چاقو به قتل رسید که امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام دلیل این موضوع را طبق شنیده‌هایش اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

 محسن مکتوبیان قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران شب گذشته هنگام خروج از باشگاه مورد اصابت ضربات چاقوی چند نفر قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

رئیس هیأت و دبیر هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام اصفهان  برای این موضوع پاسخگو نبوده‌اند اما امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام این خبر را تأیید نمود و اعلام مرگ را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

جهانبخش مریدیان مربی بدن‌ساز با انتشار پیام نخستین فردی بود که این موضوع را اطلاع داد؛ پیام او به شرح زیر است: متأسفانه باخبر شدیم در پی اتفاقی تأسف‌برانگیز و جانگداز خانواده بزرگ پرورش اندام ایران و استان اصفهان داغدار شد و جوانی شایسته از جوانان این مرز و بوم در خون خود غلتید.

محسن مکتوبیان نفر منتخب تیم ملی برای دسته وزنی 80 کیلوگرم جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی دیشب، هنگام بازگشت از محل تمرین در پی سو قصد جان خود را از دست داد و ما را در غم و اندوه فرو برد؛ این‌جانب جهانبخش مریدیان به نمایندگی از خانواده بزرگ پرورش اندام این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و هیأت بدن‌سازی استان اصفهان و مربی زحمتکش ایشان جناب آقای علی نعمتی تسلیت عرض نموده و از خداوند برای روح ایشان عفو و رحمت خواستارم.

 قاتل محسن مکتوبیان پس از فرار شناسایی شد و پلیس با رد یابی اورا دستگیر نمود وپس از تحویل به دادکستری وی در بازپرسی اولیه به قتل قهرمان بدن‌سازی کشور اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان درباره آخرین خبر از قتل محسن مکتوبیان قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران اظهار داشت: این جوان 35 ساله به دست پدرهمسر خود به قتل رسیده است.

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به دخیل بودن اختلافات خانوادگی در جریان این حادثه همچنین از دستگیری پدرهمسر مقتول به عنوان عامل قتل و یکی دیگر از عاملان این قتل خبر داد.

وی افزود : محسن مکتوبیان دیشب هنگام خروج از باشگاه مورد اصابت ضربات چاقوی چند نفر قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

شایان ذکر است مرحوم مکتوبیان پس از قهرمانی در دسته 80 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی، چند روز پیش به جلسه بازبینی تیم ملی دعوت و به عنوان نماینده دسته 80 کیلوگرم انتخاب شده بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار