کد خبر: 843154
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
شهردار اصفهان :
توجه ویژه به مقوله پایداری و شهادت به عنوان وظیفه ای انقلابی در صدر برنامه ها قرار دارد و بنابر مناسبت های مختلف به یاد شهدای گرانقدر فعالیت های مختلفی صورت می پذیرد.

شهردار اصفهان در خصوص برگزاری ویژه برنامه کاشت نهال توسط اصحاب رسانه به یاد شهید محسن خزایی گفت: ما وظیفه انقلابی خود می دانیم که به هر بهانه ای از شهدا یاد کنیم چرا که اگر امروز توفیق خدمت گذاری به مردم را داریم به برکت همین خون شهداست و باید از این طریق دین خود نسبت به مقام والای شهدا را ادا کنیم.

 اولین روز از هفته جاری و آخرین روز از هفته درختکاری در اصفهان مزین به نام شهید محسن خزایی بود. محسن خزایی در ۲۲ آبان ۱۳۹۵ در حلب در حین تهیه گزارش شهید گردید و لقب شهید عرصه رسانه و روابط عمومی را به خود اختصاص داد.

شهرداری اصفهان به حرمت این شهید و به پاسداشت دلاورمردی های او در عرصه رسانه همزمان با هفته درختکاری در محل پروژه جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان کاشت نهال توسط اصحاب رسانه را به احرا گذاشت.

مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان در خصوص برگزاری این مراسم گفت: شهرداری اصفهان توجه ویژه به مقوله پایداری و شهادت به عنوان وظیفه ای انقلابی در صدر برنامه ها قرار دارد و بنابر مناسبت های مختلف به یاد شهدای گرانقدر فعالیت های مختلفی صورت می پذیرد.

وی بیان نمود : نامگذاری بوستان شهدای مدافع حرم در شهر با حضور خانواده های معظم شهدا در سطح مناطق نشان از این ادعاست و ما سعی کرده ایم در کنار به گردن آویختن مدال خدمت به مردم حفظ نام و یاد شهدای عزیزمان را نیز به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

جمالی نژاد اضافه کرد: شهدا فانوس روشنایی برای مسئولین در مسیر خدمت به مردم  هستند و باید در این مسیر همه ما با الهام از زندگی قهرمانانه آنان در راه خدمت به مردم بیش از پیش گام برداریم و تلاش کنیم که نام و یاد شهدا را در صدر امورات روزانه خود قرار دهیم.

شهردار اصفهان اذعان داشت: همزمان با روز گرامیداشت شهدا به میزبانی منطقه 6 شهرداری اصفهان ویژه برنامه درختکاری در محل گلستان شهدای اصفهان انجام شد که این امر نیز از سوی خانواده شهدا مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم شهدای گرانقدرمان این اقدامات از سوی مدیریت شهری را پذیرا باشند.

در ادامه این مراسم معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی سازه سالن اصلی نمایشگاه بین المللی اصفهان تاکنون 57 درصد پیشرفت داشته است.

ایرج مظفردر ادامه اظهارکرد: در کنار گذر شرق اصفهان فضایی حدود 47 هکتار برای نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در نظر گرفته شده است که در فاز اول این مجموعه نمایشگاهی 2 برابر ظرفیت فعلی، فضای نمایشگاهی به همراه زیرساخت های لازم اولیه شامل فضای سبز، رستوران و فضای خدماتی و پارکینگ بزرگ ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث سازه سالن اصلی نمایشگاه تحت عنوان سالن علامه مجلسی تاکنون 57 درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای اجرای این طرح 140 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان ورودی سالن علامه مجلسی و فونداسیون(سالن نمایشگاه بین المللی) نیز با اعتبار 120 میلیارد ریال تاکنون 82 درصد پیشرفت داشته است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: 60 درصد سهام شرکت نمایشگاه متعلق به شهرداری و 40 درصد دیگر متعلق به اتاق بازرگانی، شرکت فولاد متین و 14 سهام دار دیگر است.

مظفر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه اول سال آینده فاز اول سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر