کد خبر: 843150
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:
تولیدات فاخر فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان مهمترین قدرشناسی از تولید کننده‌های است تا بستری فراهم شود تا این هنرمندان بتوانند ایده‌های خود را به محصولات قابل استفاده تبدیل کنند.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در مراسم رونمایی از تولیدات فاخر فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) از نماهنگ «مدافعان حرم» با صدای صادق آهنگران و حمید قربانی و پویانمایی‌های «گردان تک نفره» ، «پل» رونمایی شد اظهار داشت : در جامعه امروز به ویژه در میان نسل جوان احتیاج به تولیدات فاخر فرهنگی وجود دارد ودر سیر تاریخ هر ملت تحولی باعث حادث شدن روزهای مهم می‌شود که در آن انسان‌های بزرگی قرار دارند وحقایق بزرگی در دوران معاصر وجود دارد که ما موفق نشدیم تصویر خوبی از آن حقایق و انسان‌ها را برای نسل حاضر درست کنیم و این فاصله بزرگی بین ما و نقطه‌ای که باید باشیم، به وجود می‌آورد.

غلامرضا سلیمانی بیان نمود: ایثار و شهادت و دفاع مقدس از موضوعات بکر و دست نخورده حوزه فرهنگ و هنر است و باید بیشتر از آن به این موضوع پرداخته شود؛ رسانه‌های غربی با امکاناتی که در دست دارند آثار جذابی تولید می‌کن در این مراسم قسمت‌هایی از پویانمایی‌ها در مورد شهید محسن صفوی و شهید زرین برای اولین بار به نمایش در آمدند که دروغ‌هایی را در سطح جهان به نمایش می‌گذارد.

وی خاطر نشان کرد: حرکتی که آغاز شده حرکت مقدسی است و بنا داریم پشتیبانی‌های وسیعی در حیطه فرهنگی هنری از این حرکت داشته باشیم.

 سردارسلیمانی افزود : در شهر اصفهان موارد زیادی برای به نمایش کشیدن وجود دارد و ما نتوانستیم حق مطلب را در مورد این افراد ادا کنیم و باید برای نسل حاضر این افراد را به خوبی به تصویر بکشیم.

وی تصریح کرد: کاری که در مورد شهید زرین و محسن صفوی انجام شده قدمی بسیار ارزشمند است اما در مقیاسی که ما باید کار انجام دهیم کار مختصری است که امیدواریم خوش یمن باشد.

سلیمانی بیان کرد: پشتیبانی از فیلم سینمایی شهیده طیبه واعظی را در دست انجام داریم که توسط یکی از کارگردانان کشور در حال تولید است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ما دست کمک به سوی هنرمندان دراز می‌کنیم و انتظار داریم به میدان بیایند و در همه موضوعات به ویژه ایثار، شهادت و دفاع مقدس تولیدات فاخری داشته باشند.

وی اذعان داشت: مرکز پویانمایی سپاه در سال 1392 تأسیس شد و از سال 94 شروع به فعالیت کرد و هم اکنون 20 نفر متخصص جذب این مرکز شده‌اند و تولیدات این مرکز تا کنون موفق به کسب بهترین پویانمایی رئال سه بعدی برای پویانمایی «زنده بود» از جشنواره‌های آب، بهترین پویانمایی فانتزی سه بعدی برای پویانمایی «قطره بازیگوش» در جشنواره بهشت در قاب تصویر و دیپلم افتخار بهترین پویانمایی جشنواره سنگر برای پویانمایی «دوستان حقیقی» شده است

سلیمانی ادامه داد: تولیدات حاضر نشان دهنده این است که می‌توان دست به دست هم دهیم تا انرژی و انگیزه‌ای در ما به وجود آورد و در سال 96 بتوانیم تولیداتی به نام شهر اصفهان چه در رسانه ملی و چه در فضای مجازی انتشار دهیم تا در دسترس مردم عزیز ما قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر تولیدات فرهنگی فاخر و جذاب نداشته باشیم، نمی‌توانیم با مخاطب ارتباط خوبی برقراری کنیم وما باید در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس از موضوعات بکر و دست نخورده حوزه فرهنگ و هنراستفاده کنیم و باید بیشتر از آن به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: رسانه‌های غربی با امکانات و رسانه‌هایی که در دست دارند آثار جذابی تولید می‌کنند که دروغ‌هایی را در سطح جهان به نمایش می‌گذارد و یکی از موضوعاتی که در این تولیدات مورد هدف قرار گرفته جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: شهرداری اصفهان، صدا و سیما و همه کسانی که در ارتباط با رسانه و هنر اصفهان هستند بیایند در کنار هم قرار بگیریم و تولیدات فاخری برای فرهنگ و هنر اصفهان داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان از صاحبان و تولید کنندگان آثار فاخر فرهنگی توسط فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) و فرزند شهید صفوی و شهید زرین تجلیل شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار