کد خبر: 843147
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
فرماندار شاهرود:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود گفت: تا کنون در روستاهای این شهرستان سه خانه ورزش روستایی راه اندازی شده و براساس برنامه ریزی انجام شده در 6 ماه اول سال آینده هم 15 خانه ورزش روستایی دیگر ساخته می شود.
 سید محمدرضا هاشمی در نشست شورای ورزش و جوانان این شهرستان در فرمانداری شاهرود افزود: ساخت خانه های ورزش روستایی در افزایش بهره‌وری و نشاط اجتماعی روستاییان بسیار تاثیرگذار است.
وی در تشریح خانه های ورزش روستایی گفت: در این مکان ها امکانات موردنیاز چند رشته ورزشی فراهم می شود و روستاییان زن و مرد می توانند براساس علاقمندی خود ، ورزش مورد نظرشان را انجام دهند.
فرماندار شاهرود افزود: اگر دهیاری ها مکان های مورد نظر را در اختیار قرار دهند، تجهیزات لازم در اختیار قرار می گیرد.
رییس شورای ورزش و جوانان شاهرود از تلاش های استاندار سمنان برای ایجاد توازن در توسعه استان قدردانی کرد و گفت : در حالی که 16 ماه از فعالیت استاندار سمنان می گذرد ، در این مدت 19 بار به شهرستان شاهرود سفر کرده که منشا خیر زیادی نیز بوده اند .
وی با بیان این که بیستمین سفر استاندار سمنان به شاهرود درهفته جاری انجام می شود ، افزود: در این سفر نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی شاهرود هم افتتاح می شود.
فرماندار شاهرود گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی به روستاییان توجه خاصی داشته و عمران و آبادانی روستاها در برنامه ریزی ها از اولویت برخوردار است.
وی بر استفاده بهینه از یک درصد سهم ورزش از محل اعتبارات هم تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی که در سلامت مردم تاثیر گذار است باید مورد توجه باشد.
هاشمی از دستگاه های اجرایی نیز خواست برای نشاط و شادابی کارکنان و خانواده های آن ها برنامه ریزی کنند.
در این نشست مقرر شد مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های ورزش کارکنان خود را در 6 ماه اول سال به اداره ورزش و جوانان اعلام کنند.
همچنین مقرر شد مدیران دستگاه های اجرای یک روز در هفته با دوچرخه در محل کار حاضر شوند.
شهرستان شاهرود با 230 هزار نفر جمعیت و 52 هزار کیلومتر مربع مساحت، پرجمعیت ترین و بزرگترین شهرستان استان سمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر