کد خبر: 843127
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
معاون سيما از پشت صحنه سريال «نفس» كه با موضوع انقلاب اسلامي در حال ساخت است، بازديد كرد وشاهد فيلمبرداري صحنه‌هاي تظاهرات انقلاب اسلامي در سال 57 بود.
مرتضي ميرباقري معاون سيما، علي اصغر پورمحمدي مدير و مهدي روشن روان مدير گروه فيلم و سريال شبكه 3 و علي حميدي قائم مقام مركز امور نمايشي سيما، از پشت صحنه سريال «نفس» بازديد كردند. معاون سيما در اين بازديد اعلام كرد با توجه به قرار گرفتن مناسبت‌هاي ۱۵ خرداد و ۷ تير در ماه رمضان سال آينده دست اندركاران «نفس» مي‌كوشند اين سريال را براي پخش در ماه رمضان سال ۹۶ آماده كنند. وي با تأكيد بر روند رو به رشد برنامه‌سازي در سيما گفت: تلويزيون ديگر دغدغه توليد و پركردن آنتن را ندارد و بحمدالله توليد برنامه‌ها به خصوص مجموعه‌هاي نمايشي روند روبه رشدي داشته است.
 
دكتر ميرباقري در ادامه ابراز اميدواري كرد برنامه‌هاي نوروزي سيما، ساعات خوشي را براي بينندگان فراهم كند و اضافه كرد: امروزه هيچ كس نمي‌تواند منكر نقش رسانه باشد و تلويزيون مهم‌ترين مديوم براي اشخاصي است كه دغدغه كار فرهنگي دارند. وي در گفت و گو با جليل سامان كارگردان سريال «نفس» از روند توليد اين مجموعه نمايشي مربوط به دهه ۵۰ جويا شد و تأكيد كرد: به ياد داشته باشيد، اين مجموعه براي بيننده سال ۹۶ پخش مي‌شود، بنابراين از شعار زدگي بپرهيزيد و داستان را با شخصيت‌هايي حقيقي در فضايي انساني با تمام خوبي‌ها و بدي‌هاي انسان‌ها ترسيم نماييد. «نفس» سومين سريال از سه گانه «جليل سامان» در ۲۶ قسمت و درامي روانشناسانه است كه در بستر وقايع سياسي قبل و بعد از انقلاب روي مي‌دهد؛ اين دومين همكاري سيد احمد كاشانچي و جليل سامان است. داستان سريال در مورد جواني پر شر و شور است كه در بحبوحه وقايع انقلاب، رازي در زندگي‌اش فاش مي‌شود. او براي رسيدن به حقيقت، حوادث پيچيده‌اي را پشت سر مي‌گذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار