کد خبر: 843092
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
اصابت تركش‌هاي حضور در جشنواره «عصر» به مجري تلويزيون
تركش‌هاي حضور در جشنواره فيلم‌هاي ايراني در تركيه كه با نام جشنواره فيلم عصر آنكارا معرفي شده بود به يكي از مجريان اصابت كرد تا او ممنوع‌التصوير شود.
تركش‌هاي حضور در جشنواره فيلم‌هاي ايراني در تركيه كه با نام جشنواره فيلم عصر آنكارا معرفي شده بود به يكي از مجريان اصابت كرد تا او ممنوع‌التصوير شود.
به گزارش باني فيلم كمتر از يك ماه قبل درباره جشنواره‌اي موسوم به عصر نوشتيم كه توسط فردي به نام اسماعيل ايزددوست در تركيه برگزار شد. ايزددوست كه شبكه ماهواره‌اي زبان PN TV  را نيز در تركيه مديريت مي‌كند با وجود عدم موافقت سازمان سينمايي با برگزاري جشنواره فيلم عصر و خودداري تعدادي از هنرمندان با حضور در آن همچنان روي تصميم خود پافشاري كرد و اختتاميه جمع ‌و جوري براي آن تدارك ديد. جالب آنكه برخي از تهيه‌كنندگاني كه فيلمشان در اين جشنواره شركت داده شده بود با آگاهي از مخالفت سازمان سينمايي فيلم خود را از اين جشنواره بيرون كشيدند يا قيد سفر به تركيه را زدند. در اين بين داوران ايراني جشنواره فيلم عصر از جمله كيومرث پوراحمد، نادر طريقت، مهدي احمدي و ابراهيم شيباني و تعدادي ديگر از هنرمندان در اختتاميه آن شركت كردند.
يكي از چهره‌هاي حاضر در اين مراسم محمد سلوكي بود كه بدون اعتنا به هشدارهاي مسئولان وزارت ارشاد راهي تركيه شد و اجراي اختتاميه جشنواره عصر را به عهده گرفت. همين مسئله موجب شد تا نخستين تبعات آن، ممنوع‌التصويري اين مجري باشد.
او كه طي يكي دو سال گذشته اجراي برنامه «سين مثل سريال» را به عهده داشت قرار بود امسال هم آن را اجرا كند و حتي نامش در بين عوامل سري جديد اين برنامه اعلام شد و با اين وجود يك روز مانده به پخش نخستين قسمت برنامه، سلوكي به دليل همين گافي كه داد از اجراي آن كنار گذاشته شد. جالب آنكه محبوبه قاضي ميرسعيد ديگر مجري اين برنامه هم با تصميم مديران تلويزيوني امكان اجرا در قاب كوچك را پيدا نكرد و از «سين مثل سريال» امسال كنار گذاشته شد.
حالا اينكه ممنوع‌الكاري سلوكي تا چه مقطعي ادامه پيدا كند هنوز مشخص نيست. ضمن اينكه بايد ديد هنرمنداني كه با جشنواره عصر آنكارا همكاري كردند نيز گرفتار تبعات آن خواهند شد يا خير؟ يادآوري مي‌شود، نخستين قسمت برنامه «سين مثل سريال» شنبه شب با اجراي اميرحسين مدرس روي آنتن شبكه يك سيما رفت و دليل اصلي جايگزيني او به جاي سلوكي رسانه‌اي نشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار