کد خبر: 843068
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق گزارش داد
جانشين فرمانده‌كل سپاه گفت: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترويج فقر، فساد، عقب ماندگي ذهني و فرهنگي نسخه كشورهاي استكباري و غربي براي جهان اسلام است.
جانشين فرمانده‌كل سپاه گفت: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترويج فقر، فساد، عقب ماندگي ذهني و فرهنگي نسخه كشورهاي استكباري و غربي براي جهان اسلام است.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي روز گذشته در بيست‌وچهارمين سمينار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق كشور كه با حضور جمعي از مسئولان و ائمه جمعه شيعه و سني در سالن اجلاس ولي‌امر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار كرد: كشورهاي استكباري مي‌خواهند با ويران كردن جهان اسلام به آباداني و پيشرفت برسند. جانشين فرمانده‌ كل سپاه افزود: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترويج فقر و فساد و عقب‌ماندگي ذهني و فرهنگي نسخه كشورهاي استكباري و غربي براي جهان اسلام است.
اين مسئول ادامه داد: نقشه غربي‌ها و ايادي‌شان براي جهان اسلام بسيار ويرانگر و خطرناك است. آنها خدشه‌دار كردن عزت، شوكت و اقتدار مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، اين نسخه شوم و دردناك استكبار براي جهان اسلام است. وي اضافه كرد: استكبار با حربه‌هاي مختلف سعي در خدشه وارد كردن به اسلام دارد، زيرا امروز اسلام در قلب كشورهاي اروپايي نيز راه يافته است، گذاشتن نام‌هاي اسلامي بر فرزندان دختر و پسر در كشورهاي مختلف يك افتخار و ارزش است. سردار سلامي گفت: چهره اسلام مملو از رأفت و مودت است، پيامبر(ص) نسبت به مردم مهربان و متواضع بود اما دشمن سعي دارد همه شاخصه‌ها را وارونه جلوه دهد.
جانشين فرمانده‌كل سپاه تأكيد كرد: هيچ كس امروز نمي‌تواند در مقابل قدرت ايران اسلامي دوام بياورد، ديگر مسلمانان بي‌پناه نيستند، رهبري معظم و ملت مقتدر ايران اسلامي تكيه‌گاه مسلمانان هستند، فرياد هر مسلمان را در هر گوشه‌اي از جهان بشنويم به كمك او مي‌شتابيم. اين مسئول گفت: اين امنيت به خودي خود به‌وجود نيامده است، همه كشورها در كمين هستند تا امنيت ما را خدشه‌دار كنند اما به پشتوانه نيروهاي مسلح مقتدر و مردم هوشيار و بصير تاكنون راه به جايي نبرده‌اند.
وي افزود: سعي و تلاش تمامي نيروهاي امنيتي خادمي مردم است، لبخند رضايت مردم، امنيت و آرامش آنها براي ما بسيار ارزشمند است، باهم ايران را آبادتر مي‌كنيم.
   رهبري نيرومند ما اميد بسياري از مظلومان جهان است
سردار سلامي با تأكيد بر اينكه بايد از ظرفيت اقوام بيش از پيش بهره برد، ادامه داد: اقوام يك ظرفيت و يك نعمت بزرگ است. وي اضافه كرد: امروز كشور ايران يك قدرت جهاني است و انقلاب اسلامي ما در كشورهاي مختلف رواج يافته است و رهبري نيرومند ما اميد بسياري از مظلومان جهان است. جانشين فرمانده‌كل سپاه بيان كرد: همه ما سرنشينان يك سفينه هستيم، با توكل به خداوند و حفظ انسجام و وحدت دشمنان را در رسيدن به اهداف شومشان ناكام مي‌گذاريم.
   گزارش فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق
همچنين سردار محمد ماراني  فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق  در اين اجلاس اظهار كرد: در منطقه جنوب‌شرق به‌ويژه سيستان و بلوچستان كه مورد توجه دشمنان نظام است نيازمند مشاركت بيشتر ائمه جمعه هستيم و آحاد مردم براي تأمين امنيت نقش دارند. فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نيروي زميني سپاه افزود: سپاه نه تنها در راستاي تأمين امنيت تلاش مي‌كند بلكه در راستاي كمك به دولت براي تحقق اقتصاد مقاومتي، رفع محروميت و مردم ياري نيز سعي و تلاش دارد و اقدامات ويژه‌اي را در اين زمينه تاكنون اجرايي كرده است. سردار مارانی  به تشريح اقدامات قرارگاه قدس در زمينه محروميت‌زدايي و مردم‌ياري در سيستان و بلوچستان پرداخت و گفت: با كمك نيروهاي بسيجي و طوايف امروز استان از امنيت مناسبي در منطقه برخوردار است.
سردار ماراني با بيان اينكه قريب به 4 هزار و 972 پروژه در زمينه محروميت‌زدايي در استان توسط قرارگاه قدس انجام شده است، ادامه داد: 3 هزار و 452 پروژه در زمينه عمران، روستايي، آب‌رساني، برق‌رساني، احياي قنوات، كمك به مساجد، احداث خانه محروم و حوزه علميه و يك‌هزار و 520 پروژه نيز در زمينه اشتغالزايي در استان اجرا شده است.
    قريب به 2 ميليون نفر در بيمارستان‌هاي صحرايي رايگان درمان شدند
سردار ماراني با بيان اينكه ساخت يك‌هزار خانه را برای محرومان در‌دست اقدام داريم كه بخشي از آن افتتاح شده است، اظهار داشت: 79 درصد از اقدامات انجام شده در مناطق اهل سنت و 30درصد در مناطق شيعه‌نشين اجرا شده است. فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق از ديگر اقدامات قرارگاه قدس در سيستان و بلوچستان را كمك به زنان بي‌سرپرست و اجراي بيمارستان صحرايي عنوان كرد و گفت: تاكنون 43 بيمارستان صحرايي در استان برپا شده كه‌ يك‌ميليون و 880 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ايم. سردار ماراني افزود: 15 بيمارستان در سال جاري در استان برپا شده كه قريب به 2 ميليارد و 500 ميليون تومان براي هر بيمارستان هزينه شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار