کد خبر: 843067
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
نخستين نشست هماهنگي ستادهاي استاني و اقشاري جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي روز گذشته در مجتمع فرهنگي آدينه برگزار شد.
نخستين نشست هماهنگي ستادهاي استاني و اقشاري جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي روز گذشته در مجتمع فرهنگي آدينه برگزار شد.
اين نشست به منظور هماهنگي كميته‌هاي استاني و اقشاري جبهه مردمي صورت گرفت و در دو بخش عمومي و تخصصي برگزار شد.
‌حجت‌الاسلام ‌ محمدحسن رحيميان رئيس شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در اين نشست با اشاره به شرايط كنوني كشور و مشكلات اقتصادي گفت: به لحاظ شرايطي كه طي اين مدت پيش آمده، يكي از آسيب‌هاي وارده به نظام اين است كه مردم نسبت به عملكرد نظام براي حل مشكلات به ويژه مشكلات اقتصادي بدبين شده‌اند.
حجت‌الاسلام رحيميان ادامه داد: علت اين بدبيني ناتواني دولت در حل مشكلات اقتصادي و همچنين اشرافي‌گري مسئولان، حقوق‌هاي نجومي و مفاسد اقتصادي است. وي با اشاره به مهم‌ترين اهداف جبهه مردمي نيروهاي انقلاب، اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين اهداف ما اين است كه اين آسيب‌هاي به وجود آمده را برطرف كرده و اعتماد مردم به نظام را بازگرداند.
وي با اشاره به ويژگي‌هاي اين جبهه مردمي گفت: يك جبهه زماني مي‌تواند محبت مردم را جلب كند كه علاوه بر اينكه كم‌هزينه است، در عين حال داراي بازدهي بالايي در حل مشكلات باشد.
وي ادامه داد: مسئله خدمتگزاري به مردم و اينكه همه ما خادم مردم هستيم، يكي از شعارهاي اصلي ما در رقابت‌هاي انتخاباتي خواهد بود. رئيس شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به عدم اعتماد به دشمن در پيشبرد اهداف نظام، تأكيد كرد: موضوع ديگري كه بايد به آن توجه ويژه شود، عدم اعتماد به دشمن است، آن هم دشمني كه به تعبير حضرت امام(ره) شيطان بزرگ است و در آيات متعددي از قرآن كريم درباره دشمنان آمده كه مؤمنان بايد مراقب اين موضوع باشند كه هيچ‌گاه راهي كه انتخاب مي‌كنند، مورد پسند دشمنان نباشد.
   مجمع ملي دوم كار اساسي و نقطه عطف ما تا قبل از انتخابات است
‌محمدباقر ذوالقدر رئيس ستاد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي روز گذشته در نخستين نشست هماهنگي ستادهاي استاني و اقشار اين جبهه نیز اظهار داشت: تمركزمان بر اين است كه با تلاشي كه صورت مي‌گيرد، انتخاب درستي انجام شود تا دولتي در تراز انقلاب، مردمي و كارآمد روي كار بيايد تا مشكلات كشور حل شود. وي با اشاره به اولين مجمع عمومي جبهه مردمي اظهار داشت: نشست مجمع عمومي نشست خوبي بود و قريب به 3 هزار نفر در آن حاضر بودند كه هفت تصميم‌گيري مهم در آن انجام شد. رئيس ستاد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب پيرامون تصميم گيري‌هاي انجام شده در مجمع خاطرنشان كرد: هيئت رئيسه، هيئت نظارت و هيئت اجرايي شوراي مركزي مشخص شدند.
وي خاطرنشان كرد: هشت نفر به عنوان هيئت رئيسه انتخاب شدند كه رياست شوراي مركزي و مجمع ملي را بر عهده دارند، همچنين هيئت نظارت نيز كه مسئول رسيدگي به شكايات و نظارت داخلي بر عملكرد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب است، تشكيل شده است. ذوالقدر همچنين يادآور شد: هيئت اجرايي نيز كه ستاد جبهه مردمي است تعيين و اعضاي آن در شوراي مركزي مشخص شدند. رئيس ستاد جبهه مردمي تأكيد كرد: كار اساسي و نقطه عطف ما تاقبل از انتخابات، برگزاري مجمع ملي دوم است كه ۱۷ فروردين ۹۶ برگزار خواهد شد.
 رئيس ستاد جبهه مردمي نيروهاي انقلاب، با اشاره به دو دستور كار مجمع دومي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي گفت: تصويب نهايي اساسنامه جبهه مردمي كه در آن اركان و ساز و كار جبهه مردمي مشخص شده دستور كار اول بوده و بحث دوم نيز تعيين پنج كانديدايي است كه بايد وارد رقابت شوند و از بين آنها يك نفر انتخاب شود.
ذوالقدر با بيان اينكه مقرر بود بين مجمع ملي اول و دوم با ۲۰نفر برگزيده مذاكراتي انجام شود، خاطرنشان كرد: اين كار انجام مي‌گيرد و با تعداد زيادي از اين افراد صحبت شده و چند نفر باقي مانده نيز تا آخر اين هفته نهايي خواهد شد و آماده مي‌شويم كه در مجمع دوم از بين اين افراد پنج نفر انتخاب شوند، البته پيش بيني مي‌كنيم چهار يا پنج نفر از اين افراد كانديدا اساساً يا قصد ورود به انتخابات نداشته باشند يا ساز و كار جبهه را نپذيرند.
ذوالقدر با اشاره به نحوه تبليغات کانديداها در مجمع ملي دوم اظهار داشت: بنا بر اين است كه در مجمع دوم اين 10 نفر خود، برنامه‌ها، سوابق كاري و تيم اجرايي شان را معرفي كنند كه البته شايد برخي به دليل اينكه افراد معروفي هستند، قصد سخنراني نداشته باشند ولي صبح تا ظهر مجمع ملي دوم به سخنراني کانديداها اختصاص يافته است. وي با اشاره به ساز و كار رأي‌گيري از اعضا در مجمع ملي دوم گفت: رأي‌گيري پس از سخنراني کانديداها و به صورت الكترونيكي انجام خواهد شد و شمارش آرا نيز تا بعد از ظهر مشخص مي‌شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
1
0
مردم دنبال دولت خوب نباشند سال به سال بدتر است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار