کد خبر: 843048
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
رئیس شورای استان:
رئیس شورای استان اردبیل گفت: کیفیت پایین آسفالت به دلیل ترکیب نامناسب آن داد مردم اردبیل را درآورده و عمر آسفالت را به حداقل رسانده است.

رحیم آقازاده در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، با اشاره به گلایه‌های مردم از وضعیت نامناسب آسفالت و تخریب زودهنگام آن اظهار کرد: به دلیل زیرسازی نامناسب و نامطلوب بودن ترکیب قیر و آسفالت و دیگر مواد اولیه، عمر آسفالت در شهر اردبیل به کمتر از دو سه سال کاهش پیدا کرده در حالی که عمر آسفالت در بسیاری از کشورهای غربی تا 30 سال و در ایران 12 تا 15 سال است.

وی تصریح کرد: گلایه‌ها و نگرانی‌های مردم از وضعیت آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها به حق است و ضرورت دارد شهرداری با مساعد شدن شرایط جوی و با یک ترکیب مناسب همراه با نظارت فنی و مهندسی باید سعی کند تا عملیات گسترده آسفالت‌ریزی را در شهر اردبیل انجام دهد.

رئیس شورای استان اردبیل هرگونه دوباره‌کاری در این زمینه را به ضرر مردم و بیت‌المال توصیف کرد و گفت: نه تنها در آسفالت بلکه ما در جداول، پازل‌گذاری و بسیاری از خدمات و کارهای عمرانی که انجام می‌دهیم کار و وظیفه خودمان را به شایستگی انجام نداده و با یک شرایط بی‌کیفیت و به دنبال آن نارضایتی‌های عمومی روبه‌رو هستیم.

آقازاده با بیان اینکه باید با یک کار کیفی و با دوام زمینه رضایت مردم را در این حوزه به خوبی فراهم کنیم، افزود: در وهله اول با ترکیب مناسب و سپس تشدید نظارت‌ها، عملیات آسفالت‌ریزی با کیفیت مناسب انجام شود.

وی به آغاز طرح استقبال از بهار توسط شهرداری با تکیه بر ارائه خدمات کیفی‌تر اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، ارائه خدمات مجموعه شهرداری در ایام قبل از عید و در زمان تعطیلات نوروزی است تا اسباب رضایت مردم فراهم آید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل ضرورت زیباسازی سیما و منظر شهری را به همراه نصب المان‌ها و نمودها و گل‌کاری و زیباسازی فضای سبز را به عنوان زینت شهر یادآور شد و بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در شأن شهر حسینی و دارالارشاد اردبیل در نوروز امسال میزبان هموطنانمان باشیم.

آقازاده با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروز میلیون‌ها نفر گردشگر و مسافر در تعطیلات ایام آغازین سال به اردبیل و شهرهای دیگر این استان سفر می‌کنند، اضافه کرد: همتی که شهرداران در بهبود سیمای شهری از خود نشان می‌دهند یک همت راستین برای توانمندسازی شهرها در ایجاد رضایتمندی و بهبود فرآیند خدمات‌رسانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر