کد خبر: 843047
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
فرماندار سرعین:
فرماندار شهرستان سرعین گفت: مجموعه شهرداری سرعین در ابعاد عمرانی و خدماتی با تدارک برنامه‌های مختلف به بهبود سیمای شهری سرعین کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عاطف ناصری در جلسه هماهنگی طرح استقبال از بهار در سرعین اظهار کرد: در کنار همه نهادها و دستگاه‌ها، شهرداری سرعین با همراهی اعضای شورای شهر کمر همت بستند تا در آستانه سال نو در شهر چشمه‌های بهشتی با شایستگی تمام میزبان گردشگران و مسافران باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته 420 هزار نفر در ایام نوروز به شهر سرعین سفر کردند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از 500 هزار نفر با توجه به روند توسعه‌ای سرعین و ارائه خدمات کیفی‌تر وارد این شهر شوند.

فرماندار شهرستان سرعین به وجود 11 آب‌گرم مدرن و آمادگی 180 هتل در سرعین در استقبال گرم از مسافران و گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: اصناف، کسبه، بازاریان و مجموعه ستاد خدمات سفر سرعین آمادگی دارند تا در قلب گردشگری ایران با افتخار و شایستگی میزبان هموطنانمان باشند.

ناصری افزود: برای این ایام بیش از 30 برنامه با مشارکت و همکاری شهرداری تدارک دیده شده که تنظیفات شهری، ترمیم و بهسازی خیابان‌ها و معابر و ترمیم سیمای شهری از جمله آنهاست.

رئیس شورای اداری سرعین با بیان اینکه 180 هتل با 10 هزار تخت اقامتی و 80 واحد خانه مسافر با چهار هزار تخت اقامتی برای این ایام تدارک دیده شده است، از هموطنان خواست تا در ایام نوروز با سفر به سرعین از زیبایی‌های این شهر لذت ببرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها