کد خبر: 843041
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در استقبال از نوروز و بهار طبیعت شهرداری اردبیل با آماده‌باش تمامی نیروهای خود و عوامل خدماتی، 41 برنامه را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم استقبال از بهار در اردبیل اظهار کرد: امسال در حالی اردبیلی‌ها به استقبال سال نو و بهار طبیعت می‌روند که همچنان داغ درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی، سلطان‌الذاکرین سلیم مؤذن‌زاده، حادثه پلاسکو و حادثه اخیر محله استاد شهریار دل همه ما را به درد آورده و آزرده‌خاطر کرده است.

وی با ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و آتش‌نشانان قهرمان در سال‌جاری تصریح کرد: در آستانه سال نو برای مقام معظم رهبری و مردم وفادار ایران اسلامی آرزوی سلامت و بهروزی داریم که امیدواریم سال نو طلیعه شور و شعف و بهجت مردم ایران باشد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه 41 برنامه خدماتی در خانه تکانی شهری در قالب طرح استقبال از بهار تدارک دیده‌ایم، گفت: بیش از ده‌ها اکیپ شهرداری با تجهیزات کامل و بیش از یک‌هزار نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آماده هستند تا برنامه‌های مختلفی را در این ایام اجرایی کنند.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه ما با شعار شهر زیبا و شهروند تندرست به استقبال بهار می‌رویم و تلاشمان بر این است تا تنظیفات شهری و همچنین رفت و روب و دفع پسماند، گل‌کاری و توسعه فضای سبز در این ایام به شایستگی انجام شود، افزود: با مساعد شدن شرایط جوی اکیپ‌های شهرداری در همه حوزه‌ها آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند تا شهر سالم برای هموطنان، گردشگران و مسافران رقم بزنیم.

وی بیان کرد: ‌در قالب طرح استقبال از بهار شهرداری تمام تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفته تا شهری سرزنده و بالنده را در همه حوزه‌ها شاهد و ناظر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر