کد خبر: 843040
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
رحیمیان در نشست هماهنگی ستادهای استانی جبهه مردمی:
رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اشرافی‌گری در برخی مسؤولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس‌ها سبب آسیب اعتماد مردم به‌ نظام شده است که این اعتماد باید بازسازی و تقویت شود.

جوان آنلاين: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی آدینه و در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری این جبهه اظهار داشت: دولت نتوانسته خدمت شایسته‌ای به مردم کند و ناتوانی دولت در حل مشکلات از یک‌سو و گسترش اشرافی‌گری در برخی مسوولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس‌ها باعث شده است اعتماد مردم به‌نظام آسیب ببیند، لذا این اعتماد باید بازسازی و تقویت شود.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: اعتماد به شیطان بزرگ و آمریکا غیرعاقلانه‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد و فریب آن را خورد. راهی که انتخاب می‌کنیم نباید مورد رضایت دشمن باشد و یکی از شاخص‌های درست بودن مسیر حرکت این است که کار ما مورد غصب دشمن قرار گیرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
اقتصاد از بین رفته وتقریبا همه ملت واکثر مراجع و حتی جضرت اقا هم از اقتصاد مقاومتی ناراضی هست . اصرار بر این که اقتصاد مقاومتی افتخار افرین است .فقط باور غلط است که حتی ممکن است به قیمت اسیب به کشور وملت وحتی خود دولت تمام شود .
بنظر من نباید یک بار دیگر بشیوه برخورد با احمدی نزاد با باور غلط برخورد شود . دیگر از نصیحت و استدلال گذشته است باید اقدام کرد حتی اگر لازم باشد قهر امیز و شدید
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
کدام خدمت معمولی را دولت روحانی به مردم کرده که حالا نوع شایسته آن مطرح باشد.
متاسفانه آقای روحانی نتوانست این بار بزرگ را طی 4 سال بلند کند و کلا در توان ایشان نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار