کد خبر: 843031
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
سرمربی تیم رعد ارتش:
سرمربی تیم رعد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قهرمانی در لیگ برتر کاراته کشور را در سال آینده هدف‌گذاری کردیم که امیدواریم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

داریوش حقی‌زاد در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: ما با دو تیم در مسابقات لیگ برتر و سوپرلیگ حاضر شدیم به طوریکه در لیگ برتر کاراته کشور با تیم رعد پدافند ارتش و در سوپرلیگ با تیم بیمه ما در رقابت‌های مختلف حاضر شدیم.

وی به کسب رتبه چهارم در مجموع این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: حق ما ایستادن در سکوی قهرمانی بود اما به دلایلی به حقمان نرسیدیم که سعی و تلاشمان بر این است تا این کاستی‌ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم رعد ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از فرجی رئیس فدراسیون کاراته، آشوری دبیر فدراسیون و وحید مؤمنی به عنوان مسؤول برگزاری لیگ برتر کاراته کشورمان تصریح کرد: ‌امیدواریم با حمایت این افراد دلسوز بتوانیم در مسابقات کشوری با تیم‌های سرباز رده امید به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم.

حقی‌زاد سطح لیگ و برگزاری مسابقات را عالی توصیف کرد و افزود: 13 تیم در سوپرلیگ و هفت تیم در لیگ برتر حاضر شده بودند که با رقابت فشرده و مناسب آنها شاهد برگزاری مسابقات خوبی در سطح کشور بودیم.

وی ضرورت نظارت بر قرارداد بازیکنان و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها را در این زمینه یادآور شد و بیان کرد: در کنار حمایت شرکت‌های مختلف به عنوان اسپانسر، امیدواریم بیمه ما هر چه سریعتر حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی را که تاکنون 10 تا 15 درصد مبلغ قرارداد را دریافت کردند، زمینه پرداخت این حق و حقوق فراهم آید.

حقی‌زاد اضافه کرد: ما سال آینده با تمام قوا و با تیم‌های رعد ارتش و بیمه ما در مسابقات حضور پیدا می‌کنیم تا در بهترین شرایط بتوانیم به سکوی قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی با قدردانی از حامیان تیم و عوامل پشتیبانی‌کننده و دلسوز در این زمینه ادامه داد: ما به راحتی می‌توانیم با بهره‌مندی از امکانات و شایستگی بازیکنان در سطح مناسب درخشش داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر