کد خبر: 843013
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
با اعلام فرهنگسرای گلستان؛
فرهنگسرای گلستان برای جلوگیری از ایجاد وقفه در روند خدمت‌رسانی به کتاب دوستان منطقه هشت، ۵ کتابخانه سطح منطقه را در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی اعلام کرد.
به گزارش  روابط عمومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، براساس این گزارش کتابخانه فرهنگسرای گلستان از دوم تا سیزدهم نوروز از ساعت ۹ تا ۱۹ باز و آماده ارائه هرنوع خدمت در حوزه ادبیات به علاقمندان است. گفتنی است کتابخانه گلستان درحال حاضر با مجموعه‌ای بالغ بر ۸۰ هزار جلد کتاب  در موضوعات مختلف عمومی و تخصصی از بزرگترین وپرمخاطب ترین  کتابخانه های شهرتهران است.

این کتابخانه با دارا بودن بخش‌های مختلف  مانند بخش کودک، مخزن، نشریات، مرجع واطلاع رسانی، دوتالار مطالعه مجزا، تالارمطالعه برادران با ظرفیت ۲۵۰ نفر وتالار مطالعه خواهران با ظرفیت ۳۵۰ نفر روزانه توانسته به بخش زیادی از علاقمندان به حوزه کتاب در منطقه هشت خدمات رسانی کند. علاقمندان به حضور در کتابخانه گلستان می توانند به آدرس نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی پارک فدک، فرهنگسرای  گلستان، کتابخانه گلستان مراجعه کنند.     

علاوه بر کتابخانه گلستان کتابخانه دکتر شهیدی واقع در منزل مسکونی علامه سید جعفر شهیدی به آدرس نارمک، ۴۶ متری غربی، خیابان جویبار، پشت بیمارستان انصاری، میدان ۵۸، کوچه یکم شرقی نیز از ۵ تا ۱۹ فروردین همه روزه میزبان علاقمندان به این حوزه است.

کتابخانه شهربانو ویژه بانوان نیز با ۱۲ هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون و بخشهای  مختلف مانند بخش مخزن (کتاب‌های فارسی)، کودک، کمک درسی و مرجع در ایام نوروز از پنجم تا دهم فروردین ازساعت ۹ صبح تا ۷ شب آماده خدمت رسانی است.

کتابخانه شقایق هم با مجموعه ای بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب و با بخش های مختلف از جمله بخش نشریات، مرجع، کودک، سالن‌های مطالعه، مشاوره و کانون‌ها از ۵ تا ۱۹ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.

گفتنی است کتابخانه ها گلبرگ نیز از ۵  تا ۱۹ فروردین سال آینده همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای دوستداران و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار