کد خبر: 842996
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: 12 اثر دفاع مقدس مربوط به رزمندگان استان شامل 6 کتاب و 6 اثر چندرسانه ای همزمان با گرامیداشت روز شهید در سمنان رونمایی شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن فریدون  افزود: همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، تکریم خانواده شهدا و ایثارگر در دستگاه های اجرایی استان و دیدار کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه دیدار چند تن از خانواده شهدا و ایثارگر با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از دیگر برنامه های این روز است، گفت: دیدار کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با محمدرضا خباز استاندار سمنان و تبیین جایگاه فرهنگ و شهادت در روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.
فریدون اضافه کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهید، از 9 مادر و همسر شهید که فرزندانشان به مدارج عالی تحصیلی دست یافته اند تجلیل می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه تجلیل از قهرمانان واقعی ایران اسلامی مختص به زمان خاصی نیست، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به طور متوسط هرهفته به یکی از خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسوولان استانی سرکشی می شود.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده جانبازان هشت سال دفاع مقدس در دسترس نبودن یا قیمت بالای داروهای درمانی است که در رابطه با هزینه آنها با مکاتباتی که با دستگاه های مسوول انجام می شود تاکنون بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.
فریدون تصریح کرد: روند درمانی گونه هایی از بیماری خاص جانبازان و خانواده شهدا به دلیل بالا بودن هزینه های درمانی، به کندی پیش می رود که باید با نشست های هم اندیشی برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان : ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید به معنی واقعی در استان تبلور یابد و جوانان انقلابی با رشادت از حریم ائمه اطهار(ع) در کشور های مسلمان دفاع می کنند.
استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر