کد خبر: 842994
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
عضو هیات علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در یک کارگاه یک روزه حرکت های ممنوعه ورزشی را برای مخاطبان تشریح کرد.
سید جواد ضیاءالحق روز یک شنبه در این کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، با طرح موضوع هایی چون لزوم تغییر شکل زندگی با توجه به شرایط ماشینی شدن، عوامل مؤثر در کیفیت زندگی بر اساس سازمان بهداشت جهانی، پیشگیری از چاقی و محاسبه عملی وزن مطلوب و آشنایی با مشخصات میز، صندلی و کفش مناسب محیط کار به تشریح حرکت های اصولی‌تر ورزشی در محیط خانه و کار پرداخت.
به گفته ضیاءالحق مدت‌ها بود که وجود چنین کارگاهی احساس می‌شد که باهمت دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اولین دوره این کارگاه برگزار شد و امید می‌رود در آینده نیز ازاین‌دست موضوعات کاربردی در دستور کار باشد .
وی افزود: همه بر مفید بودن ورزش صحه می‌گذاریم اما حرکات باید به‌درستی انجام گیرد تا خود باعث ضرر نشود.
استاد گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همچنین گفت : تمام حرکت‌های ورزشی سودمند نیستند و ضرر ناشی از انجام برخی از آن‌ها بیشتر از فایده‌شان است که باید به‌خوبی شناخته شوند .
در این کارگروه که بیشتر شرکت کنندگان از دانشجویان رشته تربیت بدنی بودند، سوال هایی در باره حرکت های ورزشی و حرکت های اصلاحی مطرح شد .
دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با 179 رشته تحصیلی ، بیش از 10 هزار دانشجو و 280 عضو هیات علمی دارد و بزرگترین واحد دانشگاهی استان سمنان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار