کد خبر: 842988
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان :
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صبح دیروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 900 روحانی مستقر و 600 خانه عالم در خراسان رضوی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی اظهار کرد: حضور روحانیت در این مناظق آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است.

وی ادامه داد : در طول 37 سال عمر استقبال نظام اسلامی، ما این افتخار را داشتیم که مبدع، مبتکر، تحول‌گرا و اثربخش باشیم.

مرویان افزود: سی ماموریت مختلف در طول این سالیان به عهده سازمان تبلیغات اسلامی قرار داده شده است که همواره کوشیده تا بتواند آن‌ها را عملی کند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: ما امروز 900 روحانی مبلغ را در نقطات دور دست خراسان رضوی داریم که همراه با خانواده‌هایشان در این روستاها حضور دارند و از نزدیک مشکلات و مسائل مردم را حل می‌کنند و تلخ و شیرین آن‌ها را لمس می‌کند.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های اعزام مبلغ فراهم شود، گفت: امروز 600 خانه عالم در استان ساخته شده است و ما باید بدانیم که این فرآیند در کنار آموزش روحانیون بایستی مدنظر قرار بگیرد.

مرویان اظهار کرد: این از سرمایه‌های انقلاب اسلامی است که به برکت  تلاش‌های همکاران ما در سازمان تبلیغات اسلامی در بسیاری از شهرستان‌ها فعالیت انجام می‌دهیم و امروز در حالی به رقم 22 شهرستان رسیده‌ایم که پیش از این 15 استان زیر چتر فعالیتی ما قرار داشت.

وی ادامه داد: اعتبارات فرهنگی و تبلیغی با وجود مشکلات مالی شش برابر شده است که این نشان از فعالیت‌ شش برابری سازمان دارد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز مشهد مقدس مبتلا به حاشیه‌ای به اندازه دو برابر خودش شده است که از نظر جمعیتی نیر یک سوم جمعیت مشهد را در خود جای داده و سرشار است از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی  که البته برای شهرهای بزرگ تا حدودی طبیعی است.

مرویان عنوان کرد: بنا به امر رهبری و تفویضی که به آیت الله علم الهدی برای ساماندهی حاشیه شهر فرمودند، بیش از 70 روحانی برای حاشیه شهر مشهد اعزام شده‌اند البته این به معنی رفع مسئولیت از نهادهای مسئول نیست اما ما به دنبال اجرای منویات رهبری هستیم و امیدوارم  بتوانیم در مسیر خدمت به خوبی حرکت کنیم و هرچه بهتر و بیشتر در این مسیر موفق باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار