کد خبر: 842978
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
پاداش‌هاي ميلياردي زيبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيست.
آيت‌الله مصباح يزدي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ديدار حميدرضا حاجي‌بابايي، رئيس کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بيشترين آفت در مديريت دلبستگي به مسائل مادي و حب رياست است که به تعبير روايت همچون دو گرگ گرسنه که از دو طرف به گله‌اي حمله مي‌کنند، آفت دين و ايمان افراد هستند.
 استاد حوزه علميه قم افزود: ديدگاه امام خميني اين بود که بايد جامعه را رصد و مفاسد را به موقع شناسايي کرد و با آنها برخورد نمود، بايد مراقب نفوذ بود.
 وي تأکيد کرد: بايد خط قرمزها مشخص شود، سه عنصر اتحاد متدينين، اطاعت از رهبري و اخلاص در گفتار و عمل مهم‌ترين ويژگي‌هايي هستند که مديران بايد سرلوحه کار خود قرار دهند.
در ابتداي اين ديدار حاجي‌بابايي، رئيس کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي گفت: تعيين قانون تعريف شده براي نظارت بر حقوق و پاداش‌هاي همه کارکنان در هر جايگاه و پستي در نظام جمهوري اسلامي ايران، تعيين سقف دريافتي‌ها به صورت قانونمند و جلوگيري از هرج و مرج در پرداخت حقوق و مزايا، از نقاط درخشان برنامه ششم است.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
بیکاریوعدم دریافت ۱۱ ماه حقوق زیبنده نظامی است که شماها مسولانش هستید کارگران پلی اکریل از شما می پرسند آیا شما مسلمان هستید ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار