کد خبر: 842967
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
دبير اجرايي جشنواره سراسري «مدرسه عشق» از ارسال بيش از 70‌هزار اثر از سراسر كشور به دبيرخانه پنجمين دوره جشنواره خبر داد.
احمد مداحي، دبير اجرايي جشنواره مدرسه عشق گفت: اين جشنواره از سال ۹۱ تاكنون به صورت سالانه برگزار شده و خوشبختانه در تمامي دوره‌ها استقبال بسيجيان از آن چشمگير بوده است، به طوري كه سال گذشته بيش از ۱۲ هزار اثر به دبيرخانه چهارمين جشنواره مدرسه عشق ارسال شد و امسال تعداد آثار با يك جهش شش برابري به بيش از 70‌هزار اثر رسيد.
وي در ادامه تصريح كرد: با توجه به افزايش قابل‌توجه آثار طبيعتاً فرآيند بررسي اوليه، پالايش و انتخاب آثار نيازمند زمان بيشتري خواهد بود، لذا مطابق پيش‌بيني‌ها اين فرآيند در ارديبهشت سال ۹۶ به پايان خواهد رسيد.
 
 مداحي در خصوص تعداد آثار رسيده به جشنواره مدرسه عشق به تفكيك هر بخش گفت: در بخش‌هاي هنرهاي تصويري و نمايشي 2‌هزار و 837 اثر، هنرهاي تجسمي 34 هزار و 218 اثر، نشر 2 هزار و 646 اثر، موسيقي و سرود 2 هزار و 123 اثر و ايده و فعاليت‌هاي پايگاهي 30هزار و 253 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
وي در ادامه گفت: اين دوره از جشنواره در بخش‌هاي هنرهاي تصويري و نمايشي؛ هنرهاي تجسمي، نشر و كتاب، موسيقي و سرود و بخش ايده و فعاليت‌هاي پايگاهي برگزار مي‌شود و آثار راه يافته به بخش نهايي جشنواره نيز تا پايان ارديبهشت ماه سال آينده از طريق سايت رسمي جشنواره به آدرس www. madreseheshgh. ir اعلام خواهد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار