کد خبر: 842942
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
كرش امروز مي‌آيد، 26 اسفند استارت تمرينات
كم‌كم به روزهاي پاياني سال 95 مي‌رسيم، پايان امسال، اما آغاز روزهاي شلوغ تيم ملي فوتبال و كارلوس كرش است، مردي كه طي يكي، دو ماه گذشته تا دلتان بخواهد بابت ماندن يا رفتنش شايعه وجود داشت و در نهايت در سكوت محض به ايران بازگشت.
شاگردان كرش در روزهايي كه مردم ايران تعطيلات نوروزي را پشت‌سر مي‌گذارند دو ديدار بسيار حساس و سرنوشت‌ساز را پيش‌رو دارند. آنها بايد روز سوم فروردين‌ماه در دوحه به مصاف قطر بروند، قطري كه حالا با تغيير مربي مي‌خواهد جبران نتايج ضعيف دور رفت را بكند و خود را به صدر جدول گروه نزديك كند. قطري‌ها با بركناري كارينيو حالا خورخه فوتساي اروگوئه‌اي را روي نيمكت خود مي‌بينند و جالب اينكه اين اروگوئه‌اي ظاهراً جنگ رواني و حاشيه‌سازي را خيلي خوب بلد است، چراكه مدعي است تيم ملي ايران با شلوغ‌بازي، ديدار رفت را برده و حالا بايد از اين تيم انتقام بگيرد.
 
توجه به همين مسئله و حاشيه‌سازي‌هاي هميشگي تيم‌هايي چون قطر براي تيم‌هاي فوتبال ايران نشان مي‌دهد كه كار ملي‌پوشان در بازي روز سوم فروردين تا چه حد مشكل است، هرچند كه كرش تاكنون ثابت كرده خود استاد جنگ رواني است و مي‌تواند از آن پيروز خارج شود.
 
چين و جشن صعود ايران
اما بعد از قطر نوبت به چين مي‌رسد، حريفي دردسرساز كه هميشه فوتبال ايران را آزار داده، هرچند كه برخي مواقع نيز اينقدر راحت باخته كه حتي تصور آن را نيز نمي‌كرديم. چيني‌ها در بازي رفت به‌رغم بهره‌گيري از شرايط ميزباني حرفي براي گفتن نداشتند و بعيد است كه در تهران هم كاري از پيش ببرند. البته نبايد آنها را دست‌كم گرفت، شرايط روحي رواني مردان كارلوس كرش تأثير بسزايي در نتيجه اين ديدار خواهد داشت، ديداري كه پيروزي در آن بعد از پيروزي مقابل قطر مي‌تواند حكم صعود تيم ملي ايران به جام جهاني 2018 روسيه را در روز هشتم تعطيلات نوروز 96 امضا كند و روزهاي خوب مردم ايران با شادي صعود به جام جهاني تكميل شود.
 
آماده‌سازي براي دو بازي حياتي
مردان كارلوس كرش، اما براي مهيا شدن جهت حضور در اين دو ميدان حساس چگونه آماده مي‌شوند؟ اين سؤالي است كه خيلي‌ها خواهان شنيدن پاسخ آن هستند، اينكه تيم ملي فوتبال بالاخره قبل از انجام اين دو بازي، ديدار تداركاتي برگزار مي‌كند يا نه؟
كارلوس كرش صبح امروز وارد تهران و سه‌شنبه براي افتتاح ورزشگاه امام‌رضا(ع) راهي مشهد مي‌شود. بر همين اساس لژيونرهاي تيم ملي هم به جز شجاعي، عزت‌اللهي و سردار آزمون كه در قطر به تيم اضافه مي‌شوند به تهران مي‌آيند تا از روز 26 اسفند‌ماه تمرينات جدي و متمركز تيم ملي براي دو بازي حساس آغاز دور برگشت رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني روسيه را شروع كنند.
محل تمرينات تيم ملي زمين پژوهشكده نفت است، زميني كه كرش طي ماه‌هاي گذشته بارها نسبت به آن انتقاد داشته، ولي گويا سرمربي تيم ملي تصميم گرفته در مقابل كمبود امكانات و مشكل شرايط حاكم بر تمرينات فعلاً سكوت اختيار كند.
 
تيم ملي فوتبال كشورمان قرار است روز 28 اسفند‌ماه ديداري دوستانه با عراق در تهران برگزار كند. ديداري كه پشت درهاي بسته، بدون تماشاگر و بدون پخش تلويزيوني انجام مي‌شود. كارلوس كرش به طور حتم از اين اقدام تفكراتي در راستاي مبارزه با تفكرات سرمربي قطر دارد. او مي‌خواهد با بردن تيمش به پشت درهاي محل تمرين عملاً دست پيش را از قطري‌ها بگيرد و تيمي ناشناخته با تاكتيكي تازه را روانه دوحه كند.
 
اسامي ملي‌پوشان دعوت شده به اردوي تيم ملي قرار است بعد از بازي‌هاي هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا اعلام شود. ليستي كه آن هم طي ماه‌هاي گذشته كم‌ حاشيه نداشته و بايد ديد آيا پرسپوليسي‌ها در آن حضور دارند يا اينكه كرش به‌رغم سكوتي كه اين روزها در پيش گرفته همچنان روي دنده لج با برانكو قرار دارد و نمي‌خواهد از بازيكنان تيم صدرنشين ليگ برتر در تركيب تيم ملي استفاده كند. البته جديدترين حاشيه ليست تيم ملي مربوط به دعوت پيامكي از 10 بازيكن بوده كه سروصداي زيادي راه انداخت، حاشيه‌اي كه زود فرو نشست.
شروع تمرينات تيم ملي فوتبال در سكوت و آرامش است و اميدواريم كه اين سكوت و آرامش با غريو شادي و سرور مردم ورزش‌دوست ايران در تعطيلات نوروزي تكميل شود. كرش و مردانش روزهاي حساسي را پيش‌رو دارند،‌ روزهايي كه هرچند مردم ايران طي آنها بيشتر درگير امور زندگي و فراهم كردن شرايط مناسب براي ورود به سال جديد هستند، اما هرگز دعاي خير و پشتيباني خود را از سفيدپوشان ديار پارس از ياد نمي‌برند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار