کد خبر: 842907
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش 10 درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی ها و نیز افزایش 10 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال 96 موافقت کردند.
شهرنوشت: لایحه تعیین نرخ انواع تاکسی ها در سال 96 در سیصد و سی و هفتمین جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه بحث های پیرامون این لایحه در جلسه قبل شورا صورت گرفته بود اعضای شورا به رای گیری در این زمینه پرداختند.

بر این اساس و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه انواع تاکسی در سال آینده 10 درصد افزایش خواهد یافت.

همچنین با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ سرویس مدارس نیز به همین میزان یعنی 10 درصد افزایش در سال 96 را تجربه خواهد کرد.

در ادامه جلسه به پیشنهاد رییس شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران مقرر شد تاکسی هایی نظیر پراید که دارای حجم محدودی هستند و سوار کردن سه نفر در صندلی عقب خودرو با مشقت همراه است به عنوان تاکسی خطی یا تاکسی گردشی استفاده نشوند که این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورا نیز قرار گرفت و به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه مقرر شد به میزان 20 درصد به نرخ مصوب کرایه تاکسی ها از ساعت 23 لغایت 5 صبح افزوده شود که این امر نیز با رای موافق اکثریت اعضا به تصویب رسید.

در ادامه جلسه محسن سرخو نیز گفت: در افزایش نرخ کرایه ها رعایت حال شهروندان و مسافران می شود و این بسیار خوب است اما باید در نظر داشت که بودجه حمایتی شهرداری برای تاکسیران ها که شامل نوسازی و نیز خدمات درمانی و رفاهی برای رانندگان است باید به صورت کامل تخصیص یابد. اینکه کرایه ها را افزایش ندهیم و از طرفی هم این بودجه های حمایتی تخصیص داده نشود موجب مشقت و رنج تاکسیران ها خواهد شد .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
داود
|
Canada
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
با سلام وبا عرض ادب فرارسیدن سال نو را به هموطنانم تبریک میگویم .دوستان این پراید مربوط به کشوری است که قد وقوار زن ومرد آنها کوچک واز همین وسیله نقلیه استفاده میکنند ومتاسفانه در کشور ما هم تولید میشود یک مواقعی مشاهده میشود دونفر در صندلی جلود وسه نفر در صندلی عقب سوار شدنند از پیشنهاد شهرداری محترم کمال تشکر را میکنم .امیدوارم در سال جدید مردم از تاکیسهای جادارتر استفاده کنندودر سفر به آنها خوش بگذرد
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
اگر راست می گین تصویب کنین در قبال پرداخت 20 میلیون تومان بلاعوض این تاکسی ها باید تعویض شوند !
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طاعی شدن آسان بود !....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار