کد خبر: 842895
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
طبق برآوردهای اولیه از کمک های مردمی در جشن نیکوکاری :
هدف عمده برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش برای کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیران است.
جشنن نیکوکاری امسال با شعار « بهار همدلی، شکوه مهربانی » همزمان با سراسر کشور در 370 پایگاه کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاين محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه امسال بیست و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار شد؛اظهار کرد: بیست و ششمین جشن نیکوکاری سال جاری در روزهای چهارشنبه (18 اسفند) به میزبانی بیش از چهار هزار مدرسه، پنجشنبه 19 اسفند در 370 پایگاه و 20 اسفند در ۱۶ پایگاه در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مردم استان تهران در جشن نیکوکاری بیش از 27 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، گفت: تاکنون براساس برآوردها اولیه بیش از 80 میلیارد ریال کمک های مردمی اعلام شده که آمار نهایی در حال تکمیل است.

ولیئی خاطرنشان کرد: هدف عمده برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش برای کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اینکه 100 درصد کمک های نقدی و غیرنقدی مردم پیش از شروع سال جدید، بین خانواده های نیازمند توزیع می شود، تصریح کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده نیکوکاران تا پایان سال با اولویت نیازمندی بیشتر بین افراد کم بضاعت تقسیم می شود.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق تلفن همراه «آنی پرداخت کمیته امداد امام خمینی استان تهران» با شماره گیری #021*۸۸۷۷* و وارد کردن مبلغ مورد نظر و یا با شماره گیری سامانه تلفن گویای ۷۳۵۵ و یا با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 7355 جاری جام بانک ملت با کد شناسه 1439 در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار