کد خبر: 842870
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
فرمانده قرارگاه اطلاعات و عملیاتی سیدالشهدا(ع):
اروپایی ها و آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن نقش ایران اسلامی و مقتدر در منطقه وسیع و استراتژیک خاورمیانه، هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) در یادواره سردار شهید قدرت الله علیرضایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر در شهر دیزیچه از توابع مبارکه اظهار داشت: یاد و نام شهدا در جامعه بر اساس تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب باید همواره زنده بماند چرا که شهدا این کشور را بیمه کردند.

سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی گفت: آنچه که امروز موجب اقتدار و سربلندی ملت ایران در جهان شده است ر مرهون شهدا و رشادت های ایثارگران عزیز هستیم.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران درس مقاومت به دنیا داده است، افزود: مقاومت مردم ایران به عنوان یک مکتب و گفتمان و الگو در دنیا ترویح داده شد و امروزه نیروهای مقاومت در سوریه، عراق و دیگر کشورها به الگوگیری از فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان دفاع مقدس در حال فعالیت هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: روحیه انقلابی و فرهنگ مقاومت در جامعه ما زنده است و باید زنده بماند و کسانی که فرهنگ و روحیه انقلابی ندارند می توانند کنار بروند چرا که این انقلاب مبتنی بر فرهنگ عاشورا است و همیشه باید استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ارزش های انقلابی را از بین ببرند و انقلاب را خنثی کنند سعی می کنند وحدت و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند.

سردار استکی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از حضور ایران در سوریه عصبانی است چرا که می خواهند خط مقاومت سقوط کند و محور و میدان جنگ کشور ایران باشد.

وی افزود: امروزه می بینیم که دشمنان موشک های بالستیک و قدرت دفاعی و نظامی ما را بهانه کرده اند و می خواهند که ما را ضعیف کنند و هر کجا که نمی توانند با تروریست های داعش ثبات و انسجام و وحدت جامعه را از بین ببرند، ملت ایران اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن نقش ایران در خاورمیانه هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و غربی ها هر کاری می خواهند در خاورمیانه انجام دهند باید نقش جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند که اگر نگیرند مانند سال های گذشته با شکست مواجه می شوند.

این فرمانده ارشد سپاه اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب، با نقش های شومی که داشتند می خواستند با تجزیه ایران، انقلاب اسلامی که مزاحم کارشان بود را از سر راه بردارند اما با عنایت خدا و رهبری امام(ره) و حضور مردم این نقشه ها سرنگون شد.

سردار استکی با اشاره به اینکه کاری که در این زمان داعش انجام می دهد، در زمان پیروزی انقلاب دشمان با ملت ایران می کردند، خاطرنشان کرد: در درگیری های غرب که قبل از جنگ شروع شد، ضد انقلاب و دشمنان قصد داشتند که ایران را تجزیه کنند تا بهتر بتوانند با ایران جنگ کنند و با اشغال قسمتی از کشور به قسمت های دیگر وارد شوند، کاری که در این زمان داعش انجام می دهد.

وی با اشاره تعداد شهدای استان اصفهان و حضور این شهدا در غرب کشور اظهار کرد: استان اصفهان 23 هزار شهید دارد که از این تعداد شهید، پنج هزار رزمنده در غرب کشور به شهادت رسیده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: دشمنان با اینگونه نقشه ها قصد از بین بردن انقلاب را داشته اند که تا در این زمان موفق نشده اند اما اکنون به سراغ جنگ اقتصادی رفته اند که اگر در این جبهه هم مانند سال های جنگ ایثار و روحیه جهادی و شهادت طلبی، وحدت داشته باشیم و عمل به فرمایشات رهبر زمان و مقاومت کنیم، این جنگ ها را هم با پیروزی به اتمام می رسانیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار