کد خبر: 842844
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: ۱۲ اثر چندرسانه‌ای و کتاب به همت بنیاد شهید در این استان رونمایی شده است.
 حجت‌الاسلام حسن فریدون  در دیدار کارکنان بنیاد شهید استان سمنان و تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار داشت: اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در مباحث ایجاد اشتغال برای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از اهمیت بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار بوده و از مباحث مهم و کلیدی است.
وی تصریح کرد: در مباحث فرهنگی، تعاون، درمان، تسهیلات، آموزش و ...‌ اقدامات خوب و شایسته‌ای صورت پذیرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: ایثارگران باید در سامانه بنیاد شهید ثبت‌نام کنند و در بحث اشتغال نیز برای اینکه در بنیاد شهید یا دیگر نهادهای دولتی مشغول به کار شوند، باید در آزمون شرکت کرده و رتبه بیاورند؛ زیرا سهمیه‌ها محدود است.
فریدون اظهار داشت: در بحث کارآفرینی نیز همایش‌های متعددی برگزار شده و در حوزه وام‌های تبصره مسکن در سال ۹۴ و منتهی به سال جاری، ۳۰۰ درصد رشد داشته‌ایم. در سال گذشته، یک هزار و 100 فقره وام ۷۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به ایثارگران پرداخت شده است.
وی بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۲۰۰ پرستار از پدر و مادر خانواده شهید و جانبازانی که شرایط مطلوبی ندارند، پرستاری کردند و همچنین در حوزه فرهنگی ۱۲ اثر چندرسانه‌ای و کتاب رونمایی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: استان سمنان در خاطره‌نویسی و نوشتن و ارائه وصیت‌نامه‌های شهدا به‌صورت کامل توانسته است رتبه اول کشوری را از آن خود کند و آثار فاخر و ارزشمندی ارائه دهد.
فریدون اظهار داشت: ۶۰ درصد از همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از جامعه خانواده شهدا و ایثارگران هستند که این موضوع به نوبه خود باعث رونق‌بخشی به اشتغال آن‌ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار