کد خبر: 842843
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
دبیر همایش خبرداد:
رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود از برگزاری همایش ملي گياهان دارويي در این دانشگاه خبر داد.
محمدرضا عامريان  اظهار کرد: این همایش ملی که دیروز 18 اسفندماه در این دانشگاه آغاز شد امروز 19 اسفندماه پایان می‌یابد.
وی با بیان اینکه این همایش ملی با محوریت تحقيقات، توليد و فناوري برگزار شد، افزود: کشور ما از ظرفیت بالایی در گیاهان دارویی برخوردار است و بهره‌گیری از فناوری‌ها در کنار پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند به استفاده بهینه‌تر از این ظرفیت کمک کند.
رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به استقبال پژوهشگران دانشگاهی از این همایش ملی گفت: در مجموع بیش از 130 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که 95 مقاله آن برای ارائه در همایش در دو قالب سخنرانی و پوستر انتخاب شد.
دکتر عامريان از ارائه 20 سخنرانی از سوی میهمانان این همایش طی دیروز و امروز خبر داد و اضافه کرد: مابقی مقالات در قالب پوستر در همایش ارائه شد.
دبير همايش ملي گياهان دارويي از استقبال اساتید و دانشجویان از این همایش تقدیر کرد و گفت: از سوی دبیرخانه همایش تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا اين همايش در پايگاه استنادي جهان اسلام  ISC ثبت شود که امیدواریم با تحقق آن بیش از پیش شاهد افزایش سطح علمی و اعتبار این همایش ملی باشیم.
این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به برخی برنامه‌های جنبی این همایش ملی تصریح کرد: همزمان با همایش دو کارگاه آموزشی با حضور اساتید این حوزه برگزار شد که با استقبال دانشجویان علاقه‌مند همراه بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار