کد خبر: 842830
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي با اشاره به اينکه شخصاً موافق گزينه پوششي اصلاح‌طلبان نيست، گفت: البته بايد فضا را باز گذاشت. هرچه جمع تصميم بگيرد. ما در تشکيلات خودمان رأي‌گيري نهايي نکرده‌ايم.
غلامحسين کرباسچي در گفت‌وگويي تفصيلي با خبرگزاري مهر در پاسخ به اين سؤال که آيا اصلاح‌طلبان تقيدي به شخص روحاني دارند، افزود: آقاي روحاني جاذبه‌هاي شخصي ندارد. روحاني يک انسان منضبط و چارچوب‌دار است و با وجود اينکه گاهي هم مي‌خندد، اما آن لبخندهاي رئيس دولت اصلاحات را ندارد. وي همچنين در پاسخ به اين سؤال که ائتلاف، متبادرکننده نوعي بده و ‌بستان سياسي ميان طرف‌هاي درگير است. اگر فرض بگيريم که اصلاح‌طلبان در خرداد ۹۲، سرمايه اجتماعي خود را در اختيار جريان اعتدال و بخشي از اصولگرايان حاضر در ائتلاف نظير مصطفي پورمحمدي و سيدرضا اکرمي قرار دادند، در مقابل اصلاح‌طلبان از اصولگرايان چه گرفتند، تصريح کرد: چنين بده و ‌بستاني تعريف نشده و مذاکره‌اي هم براي آن نشده است. هيچ وقت چنين نبوده که بنشينند و بگويند که ما رأي مردم را مي‌آوريم و در مقابل شما پنج تا وزارتخانه به ما بدهيد. کرباسچي در واکنش به اين سؤال که پس فرضيه «رحم اجاره‌اي» از کجا آب مي‌خورد؟ بالاخره وجود يک پيش زمينه فکري و سياسي در ميان برخي اصلاح‌طلبان، منجر به خلق اين عبارت شده است، افزود: ما دنبال الفاظ اين چنيني که افراد در جاهاي مختلف به صورت «ذوقي» به کار مي‌برند، نيستيم. هيچ اصلاح‌طلبي در هيچ بيانيه رسمي چنين مواردي را مطرح نکرده است.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
کرباسچی بحدی منفور است که از هر کسی بد گوئی کند مورد توجه مردم می شود وبلعکس . لذا این ..د باید در گوشه ای بصورت تبعید وفقط به انجام کار اجباری گماشته شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار