کد خبر: 842726
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی؛
با حضور مدیرعامل شرکت بیمه معلم و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل ساختمان جدید سرپرستی بیمه معلم در استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، در این مراسم که در اردبیل برگزار شد معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل به اعتماد معلمان به بیمه معلم اشاره و اظهار کرد: افتخار این شرکت بیمه عنوانی است که در پسوند آن قرار دارد و این پسوند دارای ارزش، اعتبار و قداستی است که همه به اصالت آن اذعان داریم.

حسین برزگر با بیان اینکه 91 درصد مردم جامعه ما به معلمان اعتماد دارند گفت: بیمه معلم با این آرم و برند بینظیر می تواند بسترساز خدمات مطلوب تر و باکیفیتی باشد تا جمعیت بزرگ آموزش و پرورش که بیشترین فصل مشترک دولت و ملت است و 40 میلیون ایرانی عضو این خانواده هستند از خدمات بیمه ای شایسته استفاده کنند.

وی تنوع بخشی به خدمات بیمه ای معلم را از بیمه عمر گرفته تا حوادث و سایر آیتم های بیمه ای یادآور شد و خاطرنشان کرد: هر چند شرکت های بیمه دعا می کنند تا خسارتی متوجه مشتریان آنها نشود اما در عین حال بیمه معلم قادر به جبران خسارت و انجام تعهدات واقعی در این حوزه است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل به راه اندازی ساختمان جدید بیمه معلم در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: 15 استان کشور دارای ساختمان مستقل بیه معلم هستند که یکی از این استان ها اردبیل است که قطعا با راه اندازی این ساختمان چتر خدماتی و حمایتی این مجموعه تقویت خواهد شد.

برزگر صنعت بیمه را در دنیا یک صنعت پیشرو بیان کرد و افزود: این صنعت اساس توسعه کشور و پیشرفت جوامع محسوب می شود.

مدیر شعب بیمه معلم استان اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: امروز افتخار می کنیم تا در ساختمانی مناسب و در شان مشتریان و جامعه فرهنگی قادر به ارائه خدمات هستیم به طوری که معتقدیم باید اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با پرداختی به موقع خسارت ها و انجام خدمات آنها مورد توجه قرار گیرد.

فهیمی گفت: بیمه معلم در استان اردبیل همچون کشور خوشنام است و اعتماد قاطبه مردم به بیمه معلم فضای خوبی را فراهم کرده است تا بتوانیم در ارائه خدمات به مردم این استان با جمعیت بیش از یک میلیون و 200 هزار نفری موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بیمه معلم 400 هزار نفر را در رشته های مختلف تحت پوشش قرار داده است تصریح کرد: با افتتاح شعبه مرکزی بیمه معلم حمایت ها و پشتیبانی های واقعی به همراه دلگرمی های مسئولان کشوری می تواند ما را در انجام این مسئولیت و ماموریت سنگین کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر