کد خبر: 842725
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
مدیر عامل شرکت بیمه معلم خبر داد:
مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت: تا سال 97 مصمم هستیم تا بیمه معلم را جزو 5 شرکت برتر بیمه ای در کشور معرفی کنیم.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، محمد ابراهیم تحسیری در مراسم افتتاح ساختمان بیمه معلم استان اردبیل اظهار کرد: ما امروز افتخار می کنیم که در جای جای کشور و در یک مدل مشخص ساختمان های بیمه ای خود را طراحی و احداث کردیم تا نسبت به ارائه خدمات به مشتریان به عنوان اصلی ترین عناصر بیمه معلم بتوانیم رضایت آنها را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمه معلم اولین شرکت بیمه خصوصی در کشور است که از سال 74 به نام بیمه صادرات و سرمایه گذاری تاسیس شده و از سال 85 به بیمه معلم تغییر نام پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت بیمه معلم افزود: ما افتخار می کنیم که نام این بیمه با نام مقدس ترین انسان ها مزین شده به طوری که تلاشمان بر این است تا با رعایت اصل مشتری مداری کارمان را به پیش ببریم.

تحسیری ادامه داد: ما در جلسات مدیران شعب و ستادی همچنان تاکیدمان بر مشتری مداری و ایجاد بهترین شرایط برای خدمت رسانی به مشتریان با اعتماد کامل است چرا که معتقدیم در قیاس با فعالیت رقبایمان باید در جذب مشتری به عناصر خوش رفتاری، ایجاد اعتماد و تعامل دو جانبه و ... اقدامی اساسی و جدی انجام دهیم.

وی گفت: ما باید اصل خوش رفتاری و رعایت انصاف را در کارکردها و در تعامل و ارتباط با مشتریان خود مورد توجه قرار دهیم چرا که تکیه بر این اصل می تواند راهگشا در همه زمینه ها و برنامه ریزی ها باشد.

مدیر عامل بیمه معلم از تعریف یک برنامه استراتژیک برای شرکت بیمه معلم متناسب با برنامه ریزی ها، درآمدها و رعایت اصل مشتری مداری خبر داد و بیان کرد: براساس آخرین ارزیابی بیمه مرکزی شرکت بیمه معلم در رتبه سوم رعایت اصول مشتری مداری قرار گرفته و به لحاظ عملکرد نیز رتبه هشتم را دارد.

تحسیری اظهار داشت: تا سال 97 هدفگذاری ما بر این است تا جزو 5 شرکت برتر بیمه ای باشیم که برای رسیدن به این شرایط باید در هدفگذاری هایی که انجام می دهیم بتوانیم به شکل شایسته ورود پیدا کنیم.

وی افزود: رسیدن به این اهداف کار خیلی سختی نیست بلکه ما می توانیم با ابزارها و برنامه هایی که مدنظر داریم به این هدفگذاری دست پیدا کنیم.

پوشش بیمه تکمیلی فرهنگیان در اولویت جدی است

مدیر عامل شرکت بیمه معلم در حاشیه این مراسم در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ما هم اکنون در استان های کشور 30 شعبه بیمه معلم را راه اندازی کرده ایم و در همه این شعبات سعی مان بر این است تا بهترین سرویس دهی به مردم انجام شود.

تحسیری اولویت سال آینده را حفظ و ارتقای اصل مشتری مداری و ارائه سرویس های متنوع به آنها اعلام کرد و گفت: در کنار این کار توسعه خدمات بیمه ای در اولویت این شرکت است.

وی در مورد اتفاقات اخیر در حوزه صندوق ذخیره فرهنگیان و شایعاتی در مورد رانت خواری در بیمه معلم و بانک سرمایه نیز بیان کرد: شرکت بیمه معلم در این جوسازی ها به خاطر عملکرد شایسته سربلند بیرون آمد و هیچگونه اقدام خلاف قانون در این مجموعه به اثبات نرسید و ما همچنان با جلب اعتماد و نظر معلمان در کنار سایر افراد جامعه سعی بر ارائه خدمات مطلوب تر داریم.

مدیر عامل شرکت بیمه معلم ضرورت آگاهسازی مردم از خدمات متنوع بیمه معلم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیشترین پرداختی خسارت ما مربوط به بیمه شخص ثالث خودروست که 60 تا 70 درصد پرداختی ما را شامل می شود به طوری که 600 میلیارد تومان از ابتدای امسال  در این حوزه پرداختی خسارت را شاهد بودیم.

تحسیری ضریب نفوذ بیمه عمر و زندگی را در کشورمان کمتر از میانگین کشوری بیان کرد و افزود: ما برای پوشش بیمه طلایی فرهنگیان در حوزه درمان رایزنی ها و گزینه های هفتگانه خود را به آموزش و پرورش ارائه دادیم تا با موافقت بیمه مرکزی بتوانیم در حوزه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی در خدمت معلمان باشیم.

وی اظهار داشت: اگر طرح های ما مورد تائید و توافق وزارت آموزش و پرورش و بیمه مرکزی قرار گیرد قطعا معلمان از مزایای این طرح استفاده خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر