کد خبر: 842721
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل:
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل گفت: در اثر انفجار مواد محترقه هفت نفر در اردبیل جان خود را از دست دادند.
قدرت اخوان اکبری در گفت و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل اظهار داشت: در یک ساختمان مسکونی واقع در آرازعلی (محله) شهریار اردبیل مقداری مواد محترقه جاسازی شده بود که در اثر انفجار این مواد محترقه هفت نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: مجروحان این حادثه در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

اخوان اکبری بیان کرد: سوختگی مجروحان بسیار شدید است و پزشکان و پرستاران در حال رسیدگی به این مجروحان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از شهروندان اردبیل خواست از نگهداری ، خرید و فروش مواد محترقه خودداری کنند.

ناصر عتباتی دقایقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با حضور در محل انفجار منزل مسکونی محله شهریار به خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل گفت: متأسفانه بی‌احتیاطی و تهیه و تولید مواد محترقه دست‌ساز سبب انفجار در منزل مسکونی در محله شهریار (آزارعلی) اردبیل شده که این حادثه تلخ سبب جان باختن 7 نفر از همشهریان شده است.

وی بیان کرد: این حادثه 4 نفر مصدوم نیز به‌جای گذاشت که حال 3 نفر از این مصدومان مناسب بوده ولی وضعیت جسمانی یک نفر وخیم گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود:‌ در حال حاضر نیروهای امداد و نظامی و انتظامی در محل حادثه حاضر هستند که برخی از مواد اولیه تهیه و تولید مواد محترقه دست‌ساز در این منزل مسکونی و زیر آوارها کشف شده است.

عتباتی گفت:‌ بی‌احتیاطی و اقدام به تولید مواد محترقه دست‌ساز سبب وقوع این حادثه تلخ در اردبیل شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل که در محل حادثه حضور داشت  اظهار کرد: این حادثه تلخ ساعت 21:05 دقیقه شنبه شب در محله شهریار اردبیل رخ داد که مأموران آتش‌نشانی از نزدیکترین ایستگاه و در مدت 5 دقیقه خود را به محل حادثه رسانده اقدامات لازم برای خاموش کردن آتش و آزادسازی مصدومان و کشته‌ها را انجام دادند.

محمدرضا یعقوبی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای آتش‌نشانی اردبیل نیز سریعاً در محل حاضر شده عملیات آواربرداری را برای یافتن مفقودین احتمالی این حادثه آغاز کردند.

دختر خردسالی هم که در ابتدا خبر فوت وی اعلام شده بود، با تلاش پزشکان و بازیابی علائم حیاتی به زندگی بازگشت. 5 نفر از شهروندان به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده و 4 نفر مصدوم هم که دارای جراحات وخیم بودند، در بیمارستان بستری شدند و تحت مداوا قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر