کد خبر: 842711
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی انقلاب؛
هوشمندی رهبری و ناکارآمدی دولت در تحقق برجام یک،باعث عدم تحقق برجام های بعدی شد، بازگشت به مفاهیم و اصول انقلاب و ارزش‌های انقلاب تنها راهکار مقابله با راهبردهای دشمن است

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی انقلاب شامگاه پنج شنبه در همایش جبهه مردمی انقلاب که با حضور جمع کثیری از دلسوخته گان انقلاب  در مسجد مصلا شهر اصفهان برگزار شد ، اظهار داشت : پیروزی انقلاباسلامی ایران حادثه بزرگی بود که در تاریخ جهان و ایران ماندگار شد و پدیده‌ای بی‌نظیر بود.

سردار محمد باقر ذوالقدر بیان کرد: انقلابی که آزادی را که گمشده ملت ایران بود، به ارمغان آورد و استقلال ملت ایران را تأمین کرد و پس از صدسال دست‌های شوم نظام سلطه را از کشور قطع کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب ظهور بروز ظرفیت‌های متعددی از ملت ایران در عرصه‌های مختلف شد که امروزه شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در بخش‌های علمی و فناوری، نظامی و پزشکی هستیم.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی انقلاب ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزهای جغرافیایی و سیاسی کشور نشد، بیداری ملت‌های اسلامی را رقم زد و گفتمان مقاومت را به عنوان یک گفتمان غالب ایجاد کرد.

ذوالقدر افزود: انقلاب اسلامی موجب افزایش اقتدار منطقه‌ای و جهان شد و ایران را به یک قدرت مطرح و بلامنازع منطقه مطرح ساخت، این انقلاب اسلامی نظام سلطه جهانی را به چالش کشید، به تعبیر رهبری، انقلاب اسلامی ایران اپوزیسیون نظام سلطه جهانی است.

وی افزود: نظام سلطه با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه و اقتدار خود را ازدست‌رفته می‌دید بر این اساس با به‌کارگیری جنگ سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی سعی در تحقق هدف خود داشت، اما به نتیجه نرسید و شیوه خود را تغییر داد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی انقلاب با تأکید بر اینکه تغییر ماهیت و هویت انقلاب در دستور کار دشمن قرار گرفت گفت: راهبرد اصلی آن زیر سلطه بردن انقلاب اسلامی از این طریق بود، این شیوه بعد از فتنه 88 در کشور رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر ماهیت انقلابی برای تحت سلطه بردن انقلاب اسلامی راهبرد آمریکا است، بر این منطق دشمن برای تغییر نظام اسلامی به یک کشور عادی چند گام را برنامه‌ریزی کرد که گام نخست بکار گیری جنگ نرم برای مهندسی افکار عمومی ملت ایران بود، مدیریت ادراک و احساس ملت ایران که ملت ایران را به این جمع‌بندی برساند که ادامه انقلاب اسلامی دیگر سودی ندارد.

ذوالقدر اذعان کرد: بعد از فتنه 88، دشمن با دو راهکار از جمله تشدید تحریم‌ها و ایجاد تحریم‌های فلج کننده و دوم به راه انداختن جنگ نیابتی تکفیری‌ها با هدف کاهش گستره نفوذ ایران سعی در تحقق گام نخست خود داشت.

وی گفت : دومین گام دشمن این بود که یک جریان غرب‌گرا با مشی لیبرال را حمایت کند که این مشی با شعار اعتدال و تعامل با دنیای غرب را به قدرت برساند تا به اهداف خود برساند که این هدف در خرداد 92 تا حدودی تحقق یافت.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی انقلاب خاطرنشان کرد: گام سوم نرمالیزاسیون ایران بود، نداشتن قدرت موشکی، قدرت هسته ای، دخالت نکردن ایران در موضوع‌های منطقه و به رسمیت شناختن اسرائیل از جمله نرمال‌هایی بود که باید در ایران محقق می‌شد تا به یک کشور نرمالیزاسیون شده برسد.

وی تصریح کرد: نقشه راه صلح، نقشه‌ای است که در محافل استراتژیست امریکا و یک جریان همکار با آمریکا در ایران به عنوان حلقه نیاوران تنظیم کرده که برجام های 6 گانه حاصل آن است

ذوالقدر بیان داشت : این نقشه چند فاز دارد که شامل چند برنامه جامع اقدام مشترک است، برجام یک برای محدود سازی قدرت هسته ای ایران، برجام 2 برای کوتاه کردن دست ایران از مسائل منطقه ای و برجام 3 مربوط به سلاح کشتار جمعی و قدرت موشکی، برجام 4 مربوط به حقوق بشر و آزادی بیان و عقیده و فرقه ضاله و برجان 5 موضوع به رسمیت شناختن اسرائیل و برجام 6 حضور در یک سیستم اقتصادی و همکاری خلیج فارس به رهبری امریکا و مدیریت عربستان بود.

وی بیان کرد: هوشمندی رهبری و ناکارآمدی دولت در تحقق برجام یک،باعث عدم تحقق برجام های بعدی شد، بازگشت به مفاهیم و اصول انقلاب و ارزش‌های انقلاب تنها راهکار مقابله با راهبردهای دشمن است وتوقف حضور جریان غرب‌گرا و تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی و کارآمد

 

قبل از سخنان سردار ذولقدر جانشین رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان اصفهان اظهار داشت : برگزاری نشست عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصفهان در سال جاری  درحالی که شرایط  شب عیدهم مناسب نبود اما در نیمه دوم فروردین در همایش دوم حداقل ده هزار نفر را گردآوری می‌کنیم.

اکبر سنایی‌فر افزود: در محله‌ها شعب تشکیل خواهد شد که اکنون در محلات بزرگ‌تر تشکیل شده است؛ اعتقاد به ارزش‌های انقلاب اسلامی نظیر وحدت و اهتمام به حراست از ارزش‌ها جزو شاخص‌های انقلابی‌گری از دید مقام معظم رهبری است و این جمع دغدغه انقلاب و ارزش‌هاآن را دارد.

وی عنوان کرد: مجموعه‌ای که بتواند مشی فراجناحی داشته باشد و همه نیروهای انقلاب را جمع‌آوری کند، نداشتیم و انشالله این جبهه بتواند این حرکت را انجام دهد.

سنایی‌فر خاطر نشان کرد: همه مردم می‌تواند عضو شوند و حزب نیست و جبهه فراگیر است؛ هجده ارزش انقلابی در مرام‌نامه جبهه قید شده است و وحدت حول محور ولایت الهی، رمز پیروزی انقلاب بود و رمز ماندگاری است.

وی در ادامه گفت: مردم محوری، عامل پیشرفت انقلاب است و باید به سراغ همه مردم رفت؛ شوراهای محلی و شورای شهر در جبهه انتخابات داشت و 43 نفر انتخاب شدند که فرآیند و اراده رشد جبهه فراهم است و دعوت می‌کنیم برای حضور در همایش دوم حضور پیدا کنند.

درادامه این همایش دکتررضاعلی نوروزی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان اذعان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان از مرداد 95 آغاز به کار کرد و در این مدت مسیری طولانی آمده و راه طولانی‌تر نیز در پیش دارد.

وی افزود: 70 جلسه با نخبگان، 325 جلسه با سرشبکه‌ها، 350 نفر عضو شورای محلات برگزار کرده‌ایم و بیانیه‌ها منتشر و جلسات هماهنگی و فشرده‌تر نیزدر قشر انقلابیون ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر