کد خبر: 842663
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
فرمانده سپاه عاشورا :
فرمانده سپاه عاشورا گفت: روحیه استکبارستیزی و سلطه‌ستیزی همچنان در دل‌ها پایدار بوده و یزیدیان را از بین خواهیم برد.
سردار غلام‌عسگر کریمیان  در مراسم یادواره  پاسدار شهید حسین کربلایی و شهدای منطقه «حاج آقا بابا» اظهار داشت: شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی و شهدای لشگر عاشورا تبلور غیرت ایران هستند و در کل می‌توان گفت شهید باکری و شهدای مسجد «حاج آقا بابا» مصداق غیرت بودند.

وی با بیان اینکه امام شهدا ما را به اسلام ناب محمدی دعوت کرد، افزود: از طرف سپاهیان عاشورا و بسیجیان عاشورایی به خاطر برپایی چنین یادبودهایی قدردانی می‌کنیم که جوانان را به حال و هوای آن روزها بردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه این مراسم  برای یاد و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: همگی می‌دانیم شهیدان مظهر قدرت ایران هستند و اگر حضور در جنگ نیابتی نداشتند این عزت و اقتدار را نداشتیم و همه عزت ما مدیون خون پاک آنها است.

وی خاطرنشان کرد: این محفل برای یادآوری یاد شهداست و طبق فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند، «دفاع مقدس معدن و گنجینه است» حال باید پرسید آیا ما می‌توانیم این گنجینه را استخراج کنیم، عده‌ای می‌خواهند این یاد شهدا را از ما بگیرند.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه حضور پاسدار اسلام آقای رضایی نشان از اهمیت شهداست، افزود: امشب همگی با اشتیاق جمع خواهیم شد تا یاد و مرام آنها را قدر بدانیم،باید بدانیم مسیر آنها مسیری است که از عاشورا ادامه داشته تا آخر نیز ادامه خواهد داد و انجام رسالت زینبی برای ماست. 

وی افزود: اگر حضرت زینب(س) نبود قطعاً حق علیه باطل نبود و در حال حاضر نیز جنگ ما بیشتر جنگ فرهنگی است و در عرصه عظیم نبرد نرم هستیم و با تکیه بر مرام شهدا باید ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: جنس دفاع مقدس ما از جنس عاشورایی بود و برای همیشه ماندگار خواهد شد.

وی یادآور شد: امشب در این مکان جمع شدیم تا تجدید میثاق کنیم با شهدا که ما همچنان به امام و شهدا وفادار هستیم و روحیه استکبارستیزی و سلطه‌ستیزی همچنان در دل‌ها پایدار بوده و یزیدیان را از بین خواهیم برد.

سردار کریمیان با بیان اینکه امروز همه اسلام در برابر همه ظلم قرار گرفته است و نباید گفت جنگ ایران و عراق و بلکه باید بگوییم جنگ حق علیه باطل، افزود: برای بسترسازی حکومت مولایمان تلاش کرده‌ایم و این تلاش‌ها را ادامه خواهیم داد تا بسترهای لازم برای تمدن اسلامی فراهم شود.

وی با استناد به فرمایشی از مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرموده‌اند که اگر بدانید نقش شما در تشکیل حکومت اسلامی چقدر زیاد است حتی شب‌ها نیز نمی‌خوابید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر