کد خبر: 842656
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
شهردار تبریز خبر داد؛
شهردار تبریز از آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران برای اجرای کاربری‌های مصوب مسکونی، خدماتی و فرهنگی در این شهرک خبر داد.
دکتر صادق نجفی در بازدید از شهرداری منطقه ۹ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: با آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی شهرک خاوران، ۳۰۰ قطعه مسکونی، تجاری، فرهنگی، مذهبی و فضای‌سبز، مهیای اجرای ساخت‌‌وسازهای متناسب با کاربری‌های مصوب می‌شود.

وی اضافه کرد: علی‌ر‌غم سرمای کم‌نظیر ماه‌های اخیر، این عملیات با اجرای آیتم‌های خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح، انتقال مواد و مصالح، خیابان‌کشی و جدول‌گذاری، به خوبی پیگیری شده و به پیشرفت ۳۰درصد رسیده است.

دکتر نجفی با بیان این‌که اجرای این پروژه، زمینه بسیار مهمی برای توسعه شهرک خاوران خواهد بود، ادامه داد: بیش از ۱میلیون مترمکعب خاکبرداری و ۱۵کیلومتر جدول‌گذاری، نشان‌دهنده حجم قابل‌توجه و تلاش خستگی‌ناپذیر عوامل اجرایی پروژه است.

شهردار تبریز، شهرک خاوران را نماد توسعه اصولی و زیربنایی عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌های ساختاری در این شهرک، محصول تجارب ارزشمندی است که در طول سالیان متمادی در روند عمران و شهرسازی کلان‌شهر تبریز حاصل شده است؛ امروز با همگرایی بخش‌های مختلف استانی، زیرساخت‌های خدماتی، شبکه‌های ارتباطی و فضاهای عمومی در این شهرک، با شتاب تمام پیگیری می‌‌شود که نوید ارزشمندی برای چشم‌انداز توسعه شهر است.

وی پروژه مرکز همایش‌‌های بین‌المللی تبریز را عامل شتاب‌بخش در توسعه و آبادانی این شهرک خواند و افزود: در چند ماه آتی، با بهره‌برداری از این مجموعه نفیس، شاهد افزایش چشمگیر ارتباطات و مراجعات به شهرک خاوران خواهیم بود که این امر، عامل مضاعف دیگری در حضور سرمایه‌گذاران، رونق ساخت‌و‌ساز‌ها و افزایش فضاهای جذاب در این منطقه خواهد بود.

دکتر نجفی در پایان از تلاش‌های شهرداری منطقه ۹ تبریز، سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و سازمان موتوری شهرداری تبریز قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر