کد خبر: 842654
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
معاون دانشگاه سمنان خبرداد:
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از اعطای اعتبار علمی – پژوهشی به یکی دیگر از نشریات دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: با اعطای اعتبار علمی – پژوهشی به این مجله تعداد مجلات دارای اعتبار علمی –پژوهشی این دانشگاه به عدد 11 رسید.
 دکتر علی حقیقی اصل با اعلام این خبر اظهار کرد: نشریه مدل‌سازی اقتصاد سنجی که به همت دانشکده اقتصاد و مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان منتشر می‌شود مجله‌ای است که موفق به اخذ اعتبار علمی-پژوهشی از کمسیون بررسی نشریات علمی کشور شده است.
وی، به اهداف انتشار این نشریه اشاره کرد و افزود: نشر یافته‌ها و پژوهش‌های تجربی در حوزه مدلسازی اقتصادسنجی ، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای کاربرد یافته‌ها در ارتقای رفاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و کمک به توسعه مدل‌های بومی برای ترویج فعالیت‌های بین ‌رشته‌ای در اقتصاد از جمله اهداف و موضوعات این نشریه علمی – پژوهشی است.
وی اظهار کرد: این مجله با صاحب امتیازی دانشگاه سمنان و مدیر مسئولی دکتر مجید مداح و سردبیری دکتر اسمعیل ابونوری منتشر می‌شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: اعضای هیأت تحریریه این نشریه دکتر اسمعیل ابونوری، دکتر مجید اسحاقی، دکتر احمد جعفری صمیمی، دکتر سعید راسخی، دکتر شاپور محمدی، دکتر عباس شاکری، دکتر علیرضا عرفانی، دکتر شهرام فتاحی، دکتر غلامعلی فرجادی، دکتر غلامرضا کشاورز حداد، دکتر مجید مداح و دکتر نادر مهرگان هستند.
به گفته حقیقی‌اصل، دانشگاه سمنان هم‌اکنون دارای 20 مجله علمی است که از این تعداد، یازده مجله دارای اعتبار علمی - پژوهشی و یک مجله دارای اعتبار علمی - ترویجی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر