کد خبر: 842651
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استانداری سمنان:
معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر عملیاتی شدن فرهنگ خرید کالاهای تولید داخلی ، گفت : خرید کالای ایرانی عمل به تحقق شعار سال و توجه به منویات رهبر انقلاب است.
محمود قنبری افزود : بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه با رونق اقتصادی برطرف می شود که یکی از عوامل رونق کسب و کار، حمایت از تولید ملی است.
وی اظهار داشت : رکود اقتصادی و بیکاری از مشکلات عدیده ای است که در چند سال گذشته به دلیل نبود مدیریت شفاف و عمل گرا به وجود آمده است که با رونق واحدهای تولیدی بار دیگر افزایش اشتغال در کشور نمایان می شود.
وی خاطرنشان کرد : یکی از عوامل ایجاد بزهکاری و تشکیل پرونده های قضایی ،بیکاری است که باید با تلاش مردم و دولت این چالش مهم کشور را ریشه کن کرد.
معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که، مردم با خرید کالای ایرانی در افزایش رونق اقتصادی در کشور نقش دارند، گفت: اگر در کشور فرهنگ خرید کالای تولید ملی عملیاتی شود به طور قطع به صورت غیر مستقیم بسیاری از مشکلات عمده جامعه نیز برطرف می شود.
قنبری اضافه کرد: خرید کالای ایرانی توجه و عمل به منویات رهبر انقلاب است و با توجه و اجرا شعار سال، بخش قابل توجهی از مشکلات کشور برطرف می شود.
وی خاطرنشان کرد : اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور ریشه در اقتصاد مردمی دارد و باید اصحاب رسانه و مطبوعات برای فرهنگ سازی این امر مهم بیش ازپیش تلاش کنند.
قنبری ادامه داد: بسیاری از کشورهایی که از نظر اقتصادی در جایگاه ممتاز جهانی قرار دارند، به تولید ملی توجه قابل توجهی می کنند و باید با نگاه با خارج و ارزیابی توانمندی داخلی، ایران را به یک ابرقدرت اقتصادی تبدیل کرد.
وی با بیان این که برای اعتماد سازی در بین مردم برای خرید کالای ایرانی باید به کیفیت محصولات توجه داشت، تصریح کرد: اگر کیفیت کالای تولیدی ایران افزایش یاید، مردم با فرهنگ ایران به یقین خرید کالای ساخت داخل را خریداری خواهند کرد.
معاون امنیتی ،سیاسی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: در آستانه عید نوروز باید از هر کالایی، جنس ایرانی در بازار موجود باشد تا علاوه بر افزایش رونق اقتصادی و کاهش رکود، زمینه افزایش اشتغال در کشور را فراهم کرد.
یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد که در طول سالیان گذشته بارها از سوی ایشان مطرح شده است، مصرف کالای داخلی است، با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی‌ برای اصلاح الگوی مصرف، این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا کرده و یکی از ابعاد مشارکت عمومی در پیشرفت اقتصادی مصرف کالای داخلی در نظر گرفته شده است.
در استان سمنان حدود هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی پروانه بهره داری دارند که تولیدکننده انواع کالای مورد نیاز مردم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر