کد خبر: 842589
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
نارضایتی کهنه سربازان از لباس نظامی ترامپ
غیر معمول نیست که رئیس‌جمهور امریکا در مراسم رسمی لباس نظامی بر تن کند.
غیر معمول نیست که رئیس‌جمهور امریکا در مراسم رسمی لباس نظامی بر تن کند. اما در مورد دونالد ترامپ همه چیز فرق می‌کند!
هفته گذشته وقتی ترامپ در بازدید از یک ناو هواپیمابر، ژاكت پرواز نیروی دریايی را پوشید و كلاه درياداری گذاشت، به بسياری از كهنه‌سربازان امریکایی برخورد! آن‌ها از اینکه یونیفورمشان را تن کسی می‌دیدند که هرگز به سربازی نرفته است خوششان نیامد. به خاطر همین در رسانه‌های اجتماعی جنجال به پا کردند.

 لباسی که به تن ترامپ گشاد بود!
اینکه آدمی مثل ترامپ لباس نظامی بپوشد، به نظر من چندان هم عجیب نیست. چون قبلاً لباس‌های متفاوت بسیار پوشیده است و در کل او آدمی است که لباس زیاد عوض می‌کند! بعید نیست یک شومن و بازیگر هر دقیقه در لباسی باشد و هر لحظه در نقشی فرو رود. اما عجیب‌ترین لباسش همین لباس ریاست‌جمهوری امریکا است که اصلاً بر تن او دوخته نشده ولی عجالتاً آن را می‌پوشد!
 اقدام ترامپ به نفع نظامیان است
انگیزه او از اینکه لباس نظامی بر تن کرده می‌تواند این باشد که خودش را در آن لباس خوش‌تیپ‌تر دیده و می‌خواسته اینطوری تصوراتش در مورد زنان را عملی کند!
به هر حال ناراحتی کهنه‌سربازان از این مسئله زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد. آنان باید از رئیس‌جمهوری که بودجه نظامی کشورشان را به شکل عجیبی افزایش داده و مبلغش را از بودجه وزارت خارجه کسر کرده، خیلی هم راضی باشند! وقتی این همه پول به سیستم نظامی تزریق شود، بالاخره چیزی به نظامیان سابق هم می‌ماسد!

 حرف اضافه موقوف!
ترامپ در اولین سال ریاستش نگاهی به دستگاه دیپلماسی انداخته و با خودش گفته: «مگر چه خبر است؟ یک عده آدم عصا قورت داده می‌روند دور هم می‌گویند و می‌خندند و از خودشان پذیرایی می‌کنند، بعد ما میلیون‌ها دلار باید خرجش را بدهیم؟! گرهی را که می‌توان با موشک و پهپاد باز کرد چرا با زبان باز کنیم؟!» بعد بودجه وزارت خارجه را کم کرده و دستور داده است که دیپلمات‌های امریکایی در مجامع بین‌المللی زیاد حرف نزنند و سر حرف را با نماینده دیگر کشورها باز نکنند. چون همینطوری کار می‌کشد به دیدار و مذاکره و جلسه، بعد خرج روی دست دولت می‌گذارد!

 تشکر مجدد از ترامپ
شاید ترامپ لباس ارتش را پوشیده که به دنیا بگوید قصد دارد لشکرکشی کند و دخالت‌های نظامی امریکا را از سر بگیرد! اگر اینطور باشد لازم است یک بار دیگر از او تشکر کنیم که زحمتمان را کم می‌کند و می‌خواهد شعار «مرگ بر امریکا» را به مرحله اجرا بگذارد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر