کد خبر: 842510
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
استقلال در شروع هفته بيست و چهارم، سايپا را با نتيجه 2 بر يك شكست داد و جايگاهش را در رده سوم تثبيت كرد و با يك بازي بيشتر به يك امتيازي تراكتور رده دومي رسيد.
استقلال در حالي برابر سايپا به ميدان رفت كه آبي‌پوشان كه تحت تأثير اعتصاب روزهاي گذشته خود كمتر موفق شده بودند دروازه حريف را تهديد كنند، در حال رضايت دادن به نتيجه تساوي در نيمه اول بودند كه فرشيد باقري در دقيقه 40 كار را تمام و با ضربه سر دروازه سايپا را باز كرد. سانتر اميد ابراهيمي روي دروازه در دقيقه 40 با ضربه سر فرشيد باقري همراه شد و او به زيبايي گل اول استقلال را به ثمر رساند. اين نخستين گل فرشيد باقري با پيراهن استقلال و پنجمين پاس گل اميد ابراهيمي براي اين تيم در اين فصل بود.

جالب اينكه در طول نيمه اول بازيكنان سايپا هرگز موفق نشدند موقعيت جدي روي دروازه استقلال ايجاد كنند تا بازي با نتيجه يك بر صفر در نيمه اول به پايان برسد. در نيمه دوم اما شرايط متفاوت شد و سايپا صاحب توپ و ميدان بود و استقلال هم دل به ضد‌حملات خوش كرده بود. با اينكه سايپا تيم برتر نيمه دوم بود اما موقعيت‌هاي خطرناك استقلال بيشتر از حريف بود و اين تيم مي‌توانست بر تعداد گل‌هاي خود بيفزايد اما كم‌دقتي مهاجمان آبي اين فرصت را از استقلال گرفت. درحالي كه عليرضا منصوريان براي حفظ برتري تيمش پادواني را به ميدان فرستاد تا با استفاده از قدرت تدافعي اين تيم پيروزي را از آن خودش كند، در دقيقه ۸۹ اين سايپا بود كه به گل تساوي رسيد. در اين دقيقه يك پرتاب اوت دستي از جناح چپ خط دفاعي استقلال درون محوطه جريمه با ضربه سر پورقاز به گل تساوي تبديل شد. در دقيقه ۹۳ اين ديدار استقلال صاحب يك ضربه كرنر شد كه اين ضربه را پادواني با ضربه سر به گل دوم استقلال تبديل كرد. ضربه كرنر را ميلاد زكي‌پور روي دروازه سايپا ارسال كرد و پادواني كه لحظاتي پيش به زمين آمده بود موفق شد با ضربه سر سه امتياز را به تيمش هديه كند. استقلال با اين برد ۴۴ امتيازي شد و همچنان در رده سوم باقي ماند. اختلاف امتيازي شاگردان عليرضا منصوريان با تيم چهارم كه ذوب‌آهن است به ۱۱ امتياز رسيد تا جايگاه سومي آبي‌ها تثبيت شود، ضمن اينكه استقلال با صدر جدول كه پرسپوليس است فعلاً ۹ امتياز فاصله دارد.
 
قهرماني گيتي پسند در ليگ برتر فوتسال
گيتي‌پسند اصفهان بدون توجه به سه رقيب ديگر برابر ياسين پيشرو قم به پيروزي پُر گلي دست پيدا كرد تا بعد از چهار سال دوباره جام قهرماني را بالاي سر ببرد. ليگ برتر فوتسال در حالي ديروز به پايان رسيد كه پيش از هفته پاياني، تيم‌هاي گيتي‌پسند با 57 امتياز، دبيري تبريز با 56 امتياز، مس سونگون ورزقان با 55‌امتياز و ملي‌حفاري اهواز با 54 امتياز از شانس‌هاي قهرماني محسوب مي‌شدند. با وجود اينكه چهار تيم از شانس قهرماني برخوردار بودند اما گيتي‌پسند اصفهان ديروز در هفته پاياني بدون توجه به نتيجه سه رقيب ديگرش با برتري يك بر صفر در نيمه اول برابر ياسين‌پيشرو قم و شروع توفاني در نيمه دوم با زدن چهار گل، توانست براي سومين بار جام قهرماني ليگ برتر فوتسال را بالاي سر ببرد.
 بانک سرمايه بازي اول فينال را از پيکان برد
بانک سرمايه موفق شد در نخستين ديدار فينال ليگ برتر واليبال تيم پيکان را با حساب ۳ بر ۲ مغلوب کند.  دومين بازي فينال در روز يک‌شنبه هفته آينده انجام مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار