کد خبر: 842472
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
بايرن آرسنال را تحقير كرد
رئال‌مادريد و بايرن‌مونيخ با تكرار نتايج بازي‌هاي رفت مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولي و آرسنال صعود خود به مرحله يك‌چهارم نهايي را جشن گرفتند.
فريدون حسن
رئال‌مادريد و بايرن‌مونيخ با تكرار نتايج بازي‌هاي رفت مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولي و آرسنال صعود خود به مرحله يك‌چهارم نهايي را جشن گرفتند. سه‌شنبه شب رئال‌مادريد در حالي موفق به كسب پيروزي سه بر يك، مانند ديدار رفت، برابر ناپولي شد كه اين پيروزي را مديون سرخيو راموس مدافع گلزن خود است. رئال نيمه اول با شكست يك بر صفر راهي رختكن شد، اما راموس در دقيقه 52 كار را به تساوي كشاند و هفت دقيقه بعد هم گل دوم را زد تا اين ديدار با گل دقيقه 90 موراتاي سه بر يك به سود رئال تمام شود و مردان زيدان در مجموع دو ديدار شش بر دو پيروز شوند. اما در ديگر ديدار سه‌شنبه شب بايرن‌مونيخ مانند ديدار رفت آرسنال را كيسه گل كرد و پنج بر يك برد تا در مجموع ونگر و شاگردانش 10 بر دو مغلوب مردان كارلو آنجلوتي شوند. در ديدار برگشت ولكات ابتدا آرسنال را پيش انداخت، اما لواندوفسكي، روبن، كاستا و ويدال(دو گل) با گلزني‌هاي خود شب تلخي را براي شاگردان ونگر در امارات رقم زدند. سرخيو راموس، كاپيتان رئال‌مادريد پس از گلزني مقابل ناپولي و صعود تيمش به مرحله بعد در حالي كه از خوشحالي زياد روي پا بند نبود، گفت: «خوشحالم، يك هفته پيش منتقدان داشتند مرا مي‌كشتند، اما حالا وضع فرق كرده است. خوشحالم و خوشحال‌تر مي‌شوم اگر بارسلون مقابل پاري‌سن‌ژرمن ببازد و حذف شود، اگر اين اتفاق بيفتد راحت مي‌خوابم.» زيدان اما برخلاف راموس از نوع بازي تيمش راضي نيست.

سرمربي رئال مي‌گويد: «نمايش جالبي نداشتيم، به خصوص در نيمه اول ضعيف بازي كرديم، اما مهم كسب پيروزي و نتيجه لازم بود كه آن را به دست آورديم و به مرحله بعد صعود كرديم.» اما بايرن‌مونيخ با آنجلوتي روزهاي خوبي را پشت سر مي‌گذارد. كارلتو پس از برتري قاطع مقابل آرسنال ابراز اميدواري كرد تيمش جام قهرماني را بالاي سر ببرد و گفت: «ما تيم سختكوشي هستيم، اما در ليگ قهرمانان جزئيات كوچك تعيين‌كننده است. واقعاً سخت است كه بشود حدس زد در آينده چه اتفاقي مي‌افتد، اما ما به خودمان اطمينان داريم و به تلاشمان ادامه خواهيم داد.» در آن سوي ميدان آرسن ونگر كه اصلاً شرايط خوبي در آرسنال ندارد و روز به روز به در خروجي باشگاه نزديك‌تر مي‌شود با انداختن تقصير شكست سنگين تيمش به گردن داور بازي گفت: «تصميمات داور غيرقابل توضيح و شرم‌آور بود. من احساس مي‌كنم كه تيم‌مان همان عملكرد پر از روحيه و غرور را كه از آن توقع داشتيم ارائه كرد،‌ اما پايان داستان خيلي تلخ رقم خورد. واقعاً عصباني و ناراحتم و قرار داشتن در اين مقطع حساس عصبانيت من را بيشتر هم كرده است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار